کد خبر: 15129917942
بانک و بیمهروزنامه

رونمایی از ظاهر جدید شعب بانک کارآفرین تا پایان خرداد ۱۴۰۰

مدیرعامل بانک کارآفرین از رونمایی شمایل و ظاهر جدید بانک تا پایان خرداد ۱۴۰۰خبر و وعده داد که با تمرکز بر ماموریت ذاتی آن و هویت کارآفرینی، این موسسه به «یکی از موثرترین بانک‌ها در حوزه صنعت بانکداری» تبدیل شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک کارآفرین تاکید کرد: با تداوم رشدهایی که در سال جاری محقق شد، در سال ۱۴۰۰بانک کارآفرین به موثرترین بانک در صنعت بانکداری کشور مبدل خواهد شد.

فرزین در نشست شورای راهبردی بانک با دستور کار بررسی برنامه‌های عملیاتی حوزه مدیریت و روابط‌عمومی در سال جاری و سال ۱۴۰۰تصریح کرد: در سال جاری، بیشتر به دنبال ایجاد تغییرات مدنظر در خصوص ری‌برندینگ بودیم که این امر نیز طبق گزارش‌های اعلامی از سوی مدیریت‌های مربوطه به خوبی انجام شد و در نهایت، طبق زمان‌بندی اعلام شده تا پایان خرداد ۱۴۰۰تمام شعب و ساختمان‌های ستادی بانک، شکل و ظاهر جدید خود را پیدا خواهند کرد.

فرزین با اشاره به ثبت رشد ۱۱۸درصدی در بخش تسهیلات و رشد ۱۰۰درصدی در بخش منابع تاکید کرد: آمارهای تائیدشده نشان‌دهنده رشد ۶برابری در بخش سود بانکی است و در سال آینده با توجه به اتمام روال ری‌برندینگ در بانک، باید ثابت کنیم که بانک کارآفرین با تعریفی جدید وارد صنعت بانکداری شده است.

او همچنین با تکیه بر آمار جدید عملکرد بانک خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم تا پایان اسفند سال جاری ۱۲هزار میلیارد ریال سود خواهیم داشت که اتفاق خوبی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا