کد خبر: 210203159025
اخبار شرکت هااقتصادانرژیتولید و بازرگانی

رونمایی از ۲ عنوان کتاب آریاساسول در نمایشگاه نفت

کتاب‌های «روایت ثبت رکوردهای بی‌سابقه» و «سیستم‌های مدیریت انرژی» که از سوی شرکت پلیمر آریاساسول به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

عصراقتصاد: به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، کتاب‌های «روایت ثبت رکوردهای بی‌سابقه» (سالنامه ۱۴۰۲) و «سیستم‌های مدیریت انرژی با حضور محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت و مؤلفان کتاب و جمعی از دست‌اندرکاران، امروز (پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) در حاشیه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شد.

کتاب «روایت ثبت رکوردهای بی‌سابقه» که از سوی روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول و همکاری تمامی مدیریت‌ها و واحدها به‌عنوان سالنامه سال ۱۴۰۲ شرکت منتشر شده، شامل روایت رویدادهای مختلف این سال است و با رویکردی متفاوت از هر سال به شکلی مصور به بررسی عوامل فراز و نشیب‌ها و ثبت رکوردهای درخشان در شرکت می‌پردازد.

همچنین کتاب «سیستم‌های مدیریت انرژی» که از سوی واحد مدیریت انرژی شرکت پلیمر آریاساسول تدوین شده به ارزیابی عملکرد انرژی با استفاده از شاخص‌های عملکرد انرژی و خطوط مبنا پرداخته است.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌مدت ۴ روز از چهارشنبه تا شنبه (۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است و بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه آریاساسول در سالن ۳۸B به آدرس ۳۸B37 دیدن کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا