کد خبر: 11060199308
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رونمایی کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی: اصول و روش کاربردی»

کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی: اصول و روش کاربردی صدور ضمانت‌نامه بانکی به همراه چک لیست» در حاشیه نمایشگاه رسم تعاون رونمایی شد.

کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون در خصوص برنامه رونمایی از این کتاب اظهار داشت: یکی از برنامه­‌های مرکز در سال ۱۴۰۱ با رویکرد جذب منابع و مدیریت نقدینگی به منظور توسعه دانش و مهارت کارکنان شعب، تدوین و اجرای برنامه­‌های آموزشی صدور ضمانت­‌نامه­‌های بانکی بوده که کتاب حاضر در راستای برنامه مذکور با هدایت و حمایت مرکز آموزش و پژوهش تولید شده است.

میرزاخانی در خصوص هدف و فرایند تولید کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی: اصول و روش کاربردی» تصریح کرد: کتاب مذکور همسو با برنامه آموزش و توانمندسازی روسای شعب و کارکنان حوزه اعتباری بانک در زمینه صدور ضمانت‌نامه بانکی، طی یک سال فعالیت پژوهشی توسط محمد شیخ حسینی، سرپرست بانک توسعه تعاون و حمید فلاحتی معاون اداره کل حسابرسی داخلی بانک توسعه تعاون تولید و منتشر شده است تا حلقه مکمل دوره آموزشی برگزار شده در کل کشور برای همکاران صف باشد.

وی افزود صدور ضمانت بانکی بعنوان یکی از ابزارهای جذب و تجهیز منابع می‌باشد و دوره آموزشی ضمانت‌نامه بانکی برای همه روسای شعب و مدیران و کارکنان مرتبط مدیریت شعب در سراسر کشور طراحی شده و تا پایان مهرماه همه جامعه هدف در بانک را تحت پوشش خواهد برد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا