کد خبر: 07020180061
اخبار شرکت ها

رکورد۲۰ ساله تولید فروردین ماه مس شهید باهنر شکسته شد

 رکورد تولید  ۲۰ ساله فروردین ماه در این شرکت شکسته شد.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر، ضیائی مدیرعامل مس باهنر، با اعلام این خبر گفت: در فروردین امسال که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید، دانش بنیان،اشتغال آفرین نامگذاری شده، تولید مس باهنر با کسب حدنصاب ۱۷۱۵ تن نسبت به تولید ماهیانه در۲۰ سال گذشته رشد ۱۴۴ درصدی داشته است.

مدیرعامل مس باهنر ضمن قدردانی از کارگران و مدیران بخشهای مختلف شرکت بخاطر کسب این حد نصاب گفت: در سالجاری شرکت، با تشکیل کارگروه  و کمیته تحقق شعار سال تصمیم دارد در راستای شعار سال برنامه های متعددی را عملیاتی کند و در همین راستا سیاستهای مربوطه در ابتدای سال جدید نیز به تمامی بخشهای تولیدی و پشتیبانی ابلاغ شده است.

وی تولید فروردین سال گذشته را ۷۰۳ تن اعلام کرد و افزود: با تولیدی که امسال انجام شد، رشد ۲.۴۴ برابری را تجربه کرده‌ایم و حد نصاب جدیدی در تولید ماهانه شرکت ثبت شد.

ضیائی این موفقیت را نشان از انگیزه و مسئولیت پذیری و تبلور همکاری و کارتیمی کارکنان و تصمیمات مدیریتی شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد؛ این انسجام و یکپارچگی و خودباوری ، در کنار رفع موانع تولید، همچنان موجب درخشش صنایع مس باهنر در حوزه صنعت کشور و رشد اقتصادی میهن عزیزمان شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا