کد خبر: 10109910258
اخبار شرکت ها

رکورد تامین ماهانه کنسانتره سنگ آهن در فولاد خراسان شکسته شد

مجتمع فولاد خراسان با تامین ۲۱۸ هزار و ۵۹۳ تن کنسانتره سنگ آهن در آذر  ماه سال ۹۹، میزان تامین کنسانتره ماهانه خود را نسبت به رکورد قبلی ۲۰ هزار و ۱۶۸ تن ارتقا داد.

 معاون خرید مجتمع فولاد خراسان با اشاره به این که رکورد قبلی تامین این ماده اولیه حیاتی، دی ماه سال گذشته اتفاق افتاده، افزود: رکورد پیشین تامین ماهانه کنسانتره سنگ آهن این شرکت ۱۹۸ هزار و ۴۲۵ تن بوده است.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان درباره ثبت این رکورد گفت: تامین کنسانتره مورد نیاز واحدهای گندله سازی یکی از چالش های صنعت فولاد در کشور است و تامین این ماده اولیه اساسی برای مجتمع فولاد خراسان نیز اهمیت استراتژیک دارد، که علی رغم همه چالش ها و مشکلات تامین در این خصوص، فولاد خراسان در سال ۱۳۹۹ در این زمینه عملکرد موفقی را از خود به جا گذاشته است.

کسری غفوری افزود: تلاش و تدبیر بیش از پیش همه همکاران در بخش های تامین، تولید، کیفیت، توسعه، فروش، سیستم های منابع انسانی و امور مالی جای قدردانی و تبریک دارد و امیدواریم که با استعانت از پروردگار متعال،  بتوانیم با هم افزایی از طریق کار گروهی، تعهد، تعلق سازمانی و استفاده حداکثری از توان فکری و عملیاتی سرمایه های انسانی شرکت، چالش های پیش روی تولید را مرتفع نماییم.

مدیر عامل مجتمع، بهینه سازی مصارف مواد اولیه و مصرفی استراتژیک را در کنار «تسریع در احداث و راه اندازی کارخانه کنسانتره فولاد خراسان در سنگان» باعث پایداری چرخه تامین مواد اولیه دانست و این دو را گامی اساسی برای فائق آمدن بر مشکلات ناشی از تحریم خواند که به گفته وی از اولویت های توسعه ای و اهداف استراتژیک شرکت است.

غفوری کسب رکورد تامین کنسانتره سنگ آهن را به تمامی کارکنان و به ویژه کارکنان سخت کوش واحد تامین مواد اولیه در حوزه معاونت خرید، تمامی پیمانکاران دست اندرکاران تخلیه کنسانتره تبریک گفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا