کد خبر: 16110068231
بازار

ریزش سنگین قیمت برخی خودروهای پرمشتری/ آخرین قیمت تیبا، پژو و دنا

امروز قیمت برخی انواع پرتیراژ خودرو مانند تیبا پلاس، ساینا و کوئییک با ریزش سنگین قیمت مواجه شده و برخی دیگر از خودروها در روندی دور از انتظار افزایش قیمت داشتند.

خبر نیمه شب رسانه های جهان درباره برگشت معافیت های تحریمی ایران برای برخی فعالیت های صلح آمیز هسته ای امروز تاثیر متفاوتی در بازار خودرو ایجاد کرد و در حالی که برخلاف انتظار، قیمت برخی انواع خودروهای پرتیراژ افزایشی شد، قیمت برخی مدل های سایپا ریزش سنگین قیمت را تجربه کرد و بین ۱۵ تا ۲۱ میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

گزارش میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد که امروز قیمت برخی انواع پرتیراژ خودرو مانند تیبا پلاس، ساینا و کوئییک با ریزش سنگین قیمت مواجه شده و برخی دیگر از خودروها در روندی دور از انتظار افزایش قیمت داشتند.

قیمت سمند ال.ایکس امروز برخلاف انتظار افزایشی شد و بهای آن از ۲۶۹ میلیون تومان در آخر هفته گذشته امروز با ۴ میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۷۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز به اخبار برجامی واکنش خاصی نشان نداد و همچنان با نرخ ۲۶۹ میلیون تومان معامله می شود. بهای پژو پارس معمولی اما نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییری نکرد و همچنان با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما کاهش ۵ میلیون تومان قیمت را تجربه کرد و هم اکنون با نرخ ۳۱۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

خودروی دنا هم که در هفته گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود، امروز کاهش ۴ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و با نرخ ۳۶۶ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

در بازار خودروهای سایپا هم امروز قیمت پراید ۱۳۱ بدون تغییر ماند و همچنان بهای آن ۱۷۳ میلیون تومان است و بهای پراید ۱۱۱ هم که در آخر هفته گذشته با نرخ ۱۹۱ میلیون تومان معامله می شد امروز با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت ۱۸۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت تیبا امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با بهای ۱۸۳ میلیون تومان در حال معامله است اما قیمت تیبا دو پلاس با کاهش ۱۵ میلیون تومانی قیمت از ۲۰۲ میلیون تومان به ۱۸۷ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت قیمت ساینا دنده‌ای هم که به ۲۱۳ میلیون تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۱۷ میلیون تومانی قیمت مواجه شده و با نرخ ۱۹۶ میلیون تومان معامله می شود.

این اتفاق درباره قیمت کوئیک دنده‌ای هم تجربه شد و در حالی که این خودرو با جهش ناگهانی قیمت به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده بود، امروز با عقب گرد ۲۱ میلیون تومانی به ۱۹۶ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا