کد خبر: 27080055930
دولتسیاست

رییس جمهوری: ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت است

رییس جمهوری گفت: بیکاری و ضرورت ایجاد اشتغال از مسایلی است که دولت همواره دغدغه آن را دارد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دهمین سفر استانی خود به زنجان، با حضور در یکی از مناطق حاشیه ای شهر زنجان در جمع شماری از اهالی منطقه “فلسطین” افزود: در جلساتی که امروز در استان تشکیل می‌شود این دغدغه در زنجان بررسی و با استفاده از ظرفیت های خوب استان نسبت به حل بخشی از این مشکلات و کاسته شدن بیکاری تصمیم گیری خواهد شد.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم منطقه ” فلسطین ” زنجان یادآورشد: برخی از خانه های این منطقه را از نزدیک دیدیم که با کمک استاندار زنجان و با جدیت مشکلات آنها پیگیری و رفع خواهد شد تا ساکنان آنها در آسایش قرار بگیرند.

کوی فلسطین به عنوان سکونت‌گاه غیررسمی در شهر زنجان است که از مشکلات متعددی از جمله بالاآمادگی فاضلاب، قرارگیری در جوار ریل راه‌آهن و نبود خدمات روبنایی برای سکونت مواجه است.

رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی خود پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه وارد زنجان شد.

بازدید از چند طرح‌ تولیدی و صنعتی، حضور در جمع نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های رییس‌جمهوری در سفر به استان زنجان است.

به گزارش ایرنا، سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت به استانها، تنها ۲ روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم یعنی پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

آیت‌الله رئیسی تاکنون به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل و سمنان سفر کرده و در دیدار چهره به چهره به بررسی مسایل و مشکلات مردم پرداخته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا