کد خبر: 040403163857
سیاست

زمان مناظره چهارم تغییر کرد

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما از تغییر در مناظره چهارم خبر داد و گفت: در مناظره فردا شب به خاطر فاصله کوتاهی که با برگزاری مناظره پایانی پیدا می‌کند احتمالا زودتر به پایان برسد. یعنی از سه بخشی به دو بخش پرسش کارشناسان تبدیل شود

محمدصالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، اعلام کرد: «وزیر سابق کشاورزی و وزیر اسبق راه و شهرسازی دو مقام سابقی بودند که درخواست‌شان در کمیسیون بررسی و پذیرفته شد.

اگر فیلم‌هایشان به دست ما برسد و مورد بازبینی و تأیید کمیسیون قرار بگیرد بعد از مناظره پخش خواهد شد. اگر مستنداتی درباره موارد توهین، نشر اکاذیب و … ارائه کنند، این فرصت احقاق حق در اختیار دو رئیس‌جمهور سابق قرار خواهد گرفت.»

به گزارش تسنیم، وی افزود: «در مناظره فردا شب به خاطر فاصله کوتاهی که با برگزاری مناظره پایانی پیدا می‌کند احتمالا زودتر به پایان برسد. یعنی از سه بخشی به دو بخش پرسش کارشناسان تبدیل شود و هر نامزد به جای ۴ دقیقه فرصت پاسخگویی، ۵ دقیقه فرصت پاسخگویی پیدا کنند. همچنین زمان استراحت چند دقیقه‌ای در جریان مناظره هم حذف شد؛ بنابراین مناظره فردا شب ساعت ۲۰ آغاز و احتمالا به سه ساعت برسد.»

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا