کد خبر: 02060043254
صنعت و معدن

سازمان مدیریت صنعتی برگزار می کند:نخستین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی

نخستین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی در تاریخ16 و 17شهریورماه 1400 توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این همایش که با موضوع “جایگاه هیات مدیره در توسعه کسب و کار” و به شکل آنلاین و حضوری برگزار می شود؛سخنرانان بین المللی، صاحبنظران داخلی و اساتید این حوزه، جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به اشتراک می گذارند.


“راهبری شرکتی و بهبود فضای کسب و کار”، “راهبری شرکتی و رشد تولید ناخالص داخلی”، ” مقایسه تطبیقی راهبری شرکتی در بخش خصوصی، شرکت های دولتی، و شرکت های وابسته به نهادهای غیر دولتی عمومی” ،” تجارب موفق ارتقاء راهبری شرکتی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه” از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات این کنفرانس می توان به “نقش بورس اوراق بهادار در ارتقاء نظام راهبری شرکتی در بنگاه های پذیرفته شده” ، ” اخلاق حرفه ای و تاثیر آن در پیشگیری از بروز فساد در بنگاه ها” و ” نقش حسابرسی مستقل و حسابرسان داخلی در راهبری شرکتی” اشاره کرد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در کنفرانس مذکور و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه به شماره تلفن: ۸۸۶۰۴۲۲۲ (داخلی های ۳۱۴۲-۳۰۱۶-۳۱۵۱-۳۱۷۲-۳۱۷۶) خط مستقیم: ۸۸۶۰۴۳۱۵ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۵۸۳۸۸۹۵ تماس بگیرند یا از طریق وب سایت gov-conf.imi.ir ثبت نام نمایند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا