کد خبر: 21040190991
اقتصادروزنامه

سازندگان داخلی با برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط مجمع گاز پارس جنوبی ورود کنند

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس تاکید کرد که شرکت‌ها و سازندگان داخلی برای بهبود در حوزه تجهیز، نصب قطعات، تجهیزات اساسی و با کیفیت در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین شرکت تامین‌کننده گاز کشور با برنامه‌ریزی و شناخت دقیق ورود کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دیروز سخاوت اسدی در بازدید از عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم پارس جنوبی و فازهای ۲۰ و ۲۱  افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی امروز با تامین بیش از ۷۵ درصد از انرژی مورد نیاز کشور به عنوان بزرگترین شرکت تامین کننده گاز در کشور به شمار می آید.

او انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه های مجتمع را در راستای افزایش اثربخشی قابلیت اطمینان مراکز تولیدی صنعتی کشور در فصل سرما را بسیار مهم عنوان کرد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم، راهگشا و حیاتی در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی کاهش بازه زمانی تعمیرات اساسی در هر پالایشگاه است و امید می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق این مهم نهادینه شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس یادآور شد: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان نقش بسیار اثربخش و مهم در موفقیت عملیات تعمیرات اساسی ایفا می‌کنند و باید هدفمند، همسو و با پیاده سازی دانش نوآورانه در راستای تامین قطعات و تجهیزات باکیفیت حرکت کنند.

اسدی ادامه داد: همکاری و همدلی بین ۲ سازمان منطقه ویژه و مجتمع گاز پارس جنوبی در منطقه باعث می‌شود، این همیاری و همبستگی بین سایر شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی افزایش یافته و روز به روز شاهد دستاوردهای بزرگی در قطب اقتصادی کشور باشیم.

او در این بازدید با تبریک روز بزرگ عید قربان به کارکنان و متخصصان این پالایشگاه بیان کرد: زحمات شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در بازه زمانی تعمیرات اساسی در شرایط سخت و گرمای بی سابقه قابل تقدیر و ستایش است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا