کد خبر: 16119914774
اخبار شرکت هاراه و مسکن

سایت و اپلیکیشن تخصصی املاک دماوند راه اندازی شد.

ملک وند مرجع تخصصی املاک دماوند

سایت و اپلیکیشن تخصصی املاک دماوند راه اندازی شد.

سرمایه گذاری در زمین، آپارتمان، ویلا و به طور کلی املاک از رایج ترین شکلهای سرمایه گذاری در ایران است، رشد مداوم و جذاب قیمت املاک باعث شده بسیاری از سرمایه گذاران برای حفظ ارزش دارایی های خود به فکر تبدیل دارایی خود به املاک باشند. مناطق خوش آب و هوای اطراف شهرهای بزرگ خصوصاً تهران از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری است، زیرا شانس بالایی برای رشد دارند.

ملک وند با شعار «مرجع تخصصی املاک دماوند» در شهر دماوند راه اندازی شده است و اطلاعات جزیی و کاملی از املاک در دماوند در این سایت و اپلیکیشن عرضه شده است. www.melkvand.com اطلاعات املاک دماوند، رودهن، بومهن، فیروزکوه و روستاها و شهرهای اطرافش را دارد که می تواند راهنمای کاملی برای سرمایه گذاری در املاک این منطقه باشد.

به گفته مدیر روابط عمومی ملک وند، به زودی با ارائه اطلاعات تحلیلی و دقیق از املاک دماوند، یک گام دیگر به سمت راهنمایی بهتر سرمایه گذاران برخواهد داشت.

علاقه مندان می توانند به صورت رایگان، اطلاعات املاک خود را که قصد اجاره یا فروش دارند را بر روی ملک وند قرار دهند یا برای مشاهده اطلاعات تخصصی منطقه دماوند به سایت ملک وند مراجعه کنند و بدون نیاز به عضویت به سادگی تمامی اطلاعات را مشاهده کنند.

تیم پشتیبانی ملک وند از طریق شماره تلفن ۰۲۱۷۱۳۳۳۳۳۳  راهنمایی های لازم را در اختیار فعالان املاک دماوند و همچنین افرادی که مایل به شناسایی ملک مورد نظر خود هستند، قرار می دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا