کد خبر: 310402133373
اقتصادانرژی

سخنگوی صنعت برق: رکورد جدیدی در میزان تقاضای برق رقم می‌خورد

سخنگوی برق گفت: با توجه به روند تدریجی افزایش دما که از اواخر هفته گذشته آغاز شده پیش بینی می‌شود حد نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در این هفته رقم بخورد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و روند تدریجی افزایش دما که از هفته گذشته آغاز شده است پیش بینی میشود نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در این هفته رقم بخورد.

رجبی مشهدی با اشاره به ظرفیت طرح پاداش مدیریت مصرف یادآوری کرد: امسال علاوه بر مشترکان با مصرف کمتر از الگو، حتی مشترکان پرمصرف هم میتوانند با اندکی کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته در این طرح شرکت نمایند و پاداش بگیرند.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه شبکه برق کشور پایدار است، اظهار امیدواری کرد: با همکاری خوب مردم و مشارکت در مدیریت مصرف برق این هفته بسیار گرم را با تامین برق مطمین و پایدار پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در پایان گفت: بر اساس پیش بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور اوج تقاضای مصرف برق امروز  به بیش از ۷۱ هزارو ۵۰۰ مگاوات خواهد رسید که رقم بسیار بالایی است و مشارکت همه هموطنان در کاهش مصرف می‌تواند تضمین کننده پایداری شبکه سراسری برق کشور باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا