کد خبر: 230601101338
اخبار شرکت ها

سرپرست جدید شرکت مارگارین منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شرکت مارگارین با حضور دکتر همایون باقری مدیر امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر، معاونین و مدیران شرکت مارگارین مورخه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات شرکت مارگارین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مارگارین، در این مراسم دکتر باقری ضمن تشکر از جناب دکتر خیابانی و معاونین و مدیران شرکت اظهار داشت: ما از تمامی مدیران و بخش های شرکت مارگارین انتظار داریم که با همدلی، همت و تلاش خود تولیدات مارگارین را با حجم تولید بالا و با کیفیت روانه بازار نمایند زیرا شرکت مارگارین با توجه به سابقه درخشانی که  دارد بایستی به جایگاه واقعی خود در حوزه ی صنف، صنعت و خانوار دست پیدا کند.


و ایشان ادامه داد: با جایگزنی اهداف سازمانی به جای اهداف فردی میتوانیم به رشد و اعطلای شرکت کمک نماییم.

توسعه در سایه آرمان گرایی و هدفمندی سازمان بدست می آید. هدف ما بایستی سود دهی شرکت باشد و با تحصیل سود می توان ضمن دستیابی به جایگاه شرکت در بازار سرمایه مسئولیت های اجتماعی را نیز ایفا نمود.

دکتر باقری ضمن تشکر از زحمات مدیر عامل سابق شرکت مارگارین افزود: دکتر خیابانی با تلاش و کوششی که داشتند قسمت اعظمی از بدهی های شرکت را پرداخت کردند و همچنین تشکر می کنم از هیأت مدیره که با برنامه های مدیر عامل هماهنگ بوده و کمک حال ایشان در خیلی موقعیت ها بودند.


ایشان در پایان با تبریک به دکتر تقوایی سرپرست جدید شرکت مارگارین اضافه کرد : دکتر تقوایی داری سوابق و تجربه در امر تولید هستند وقطعا با کمک معاونین، مدیران و پرسنل مارگارین تمام تلاش خود را خواهند نمود که شرکت به جایگاه واقعی خود دست یابد.

همچنین با توجه به شعار پرسنل شرکت در جلسه معارفه در خصوص مارگارین سرای من است، باقری تاکید نمودند پرسنل در حفظ حقوق شرکت و رشد و توسعه آن با توجه به جایگاه سازمانی خود همت و مشارکت موثر و جدی داشته باشند.

دکتر کاظمی خیابانی ضمن خیر مقدم به دکتر باقری مدیر امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر و تشکر از هیات مدیره و تیم مدیریتی و پرسنل شرکت مارگارین ابراز کرد: ما با وجود تمام سختی ها و محدودیت هایی که داشتیم به کمک تیم مدیریتی توانستیم چرخه تولید را فعال نگه داریم و خدا را شاکرم که در این مدت از هیچگونه تلاش و کوششی دریغ نکرده و بسیار خوشحالم که  در دوران مدیریت خود  هیچوقت پرداختی سنواتی ما به پرسنل حتی یک روز به تعویق نیفتاد، همچنین انتصاب آقای دکتر تقوایی را بعنوان سرپرست شرکت مارگارین تبریک عرض نموده و از خداوند توفیقات روز افزون را برای ایشان خواستارم.

در ادامه  دکتر تقوایی سرپرست شرکت مارگارین ضمن تشکر از زحمات مدیریت قبلی و گروه توسعه ملی و گروه صنایع بهشهر جهت اعتماد به ایشان اظهار داشت: فرایند روغن فراز و نشیب هایی داشته و اتفاقات زیادی در ماه ها قبل افتاده است مانند: نوسانات ارزی، مشکلات تهیه روغن خام و تحریم های اقتصادی و … امیدوارم خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم در شرکت مارگارین با بهره گیری از روش های علمی روز دنیا  حرکت رو به جلو همراه با پیشرفت و توسعه داشته باشیم و  سربلند از این آزمون اعتماد بیرون بیاییم و بسیار خوشحالم که در این مجموعه شاهد همدلی و صمیمیت هستم.

لذا تمام تلاش و سعی خود را خواهم نمود که ادامه دهنده راه دکتر خیابانی باشم که بسیار موفق عمل نموده و از ایشان انتظار دارم که ما را از رهنمودها و تجارب خود بی بهره نگذارند.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از زحمات دکتر خیابانی مدیر عامل سابق شرکت مارگارین از طرف دکتر باقری تقدیر بعمل آمده و حکم انتصاب آقای دکتر تقوایی به عنوان سرپرست جدیدشرکت مارگارین به ایشان اهدا شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا