کد خبر: 28020027476
اخبار شرکت ها

سفارس و سیتا جاده صاف کن صنعت سیمان می شوند؟ /جنبش آزادسازی قیمت سیمان در یک قدمی پیروزی

در گذشته ضوابط قیمت گذاری در بورسی کالا به گونه‌ای بوده که طبق مصوبه دولت باید محصولات با قیمت مصوب به فروش می‌رسید، به همین دلیل عرضه‌های قبل در بورس کالا ناموفق بود.

به گزارش بورس ۲۴، عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در خصوص ورود شرکت‌های سیمانی به بورس کالا گفت: هلدینگ شرکت‌های سیمانی از جمله سیمان فارس و خوزستان و سیمان تامین در تلاش هستند که محصولات شرکت‌های تابعه این دو هلدینگ در بورس کالا پذیرفته شود.

وی گفت: در این خصوص جلسات متعددی برگزار شده و پس از ارسال مدارک، مستندات و معرفی کارگزار پذیرش این شرکت ها انجام می‌شود و از همان تاریخ عرضه خواهند داشت.

شیخان گفت: با توجه به قانون جدید بورس کالا بخشی از محصولاتی که در بورس کالا معامله می‌شوند، از شمول قیمت گذاری خارج می‌شوند.

وی گفت: در گذشته ضبواط قیمت گذاری در بورس کالا به گونه‌ای بوده که طبق مصوبه دولت باید محصولات با قیمت مصوب به فروش می‌رسید، به همین دلیل عرضه‌های قبل در بورس کالا ناموفق بود.

شیخان افزود: اگر این شرکت‌ها موفق به عرضه در بورس کالا شوند، انجمن صنفی تلاش می‌کند که سایر شرکت‌ها هم در بورس کالا عرضه شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا