کد خبر: 27110069824
اخبار شرکت ها

سمات مزیتی برای پیشبرد پروژه های فناورانه بخش تعاون است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون شرکت سمات را مزیتی برای پیشبرد پروژه های فناورانه بخش تعاون دانست.

حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون، سمات اظهار داشت: این شرکت طی سالیان اخیر اقدامات متعددی در کمک به ایجاد زیرساخت های بانکداری الکترونیک، بروزرسانی سامانه جامع بانکداری، ایجاد و تکمیل مراکز داده بانک و تامین نرم افزارها و سخت افزارهای تخصصی داشته است.

وی افزود: تجربه سمات در بیش از یک دهه اخیر و نقش مکمل شرکت در ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان بانک از جمله تعاونگران این مزیت را فراهم آورده است که امکان ارائه خدمات بانکداری نوین از جمله سرویس بانکداری باز و گسترش ارتباطات الکترونیک بانک و تعاونی ها مهیا گردد.

مهدیان گفت: با توجه به گستردگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیازمندی سازمانها به پیشبرد پروژه های فناوری در حوزه های اداری، مالی و نرم افزاری؛ سمات به عنوان یکی از شرکت های گرید دار می تواند اقدامات مشترکی در پیشبرد نقش و رسالت توسعه ای، اجتماعی و اقتصادی سازمانها صورت دهد.

وی با اشاره به اخذ گزارش مطلوب صورت های مالی شرکت در عملکرد یک ساله منتهی به آذر ماه سال جاری در ادامه گفت: سرمایه انسانی متخصص و نیروهای جوان و نخبه در مباحث فناوری اطلاعات در شرکت حضور دارند که امکان یکپارچه سازی پشتیبانی فنی از سامانه های نرم افزاری، سامانه مدیریتی بانکداری شرکتی، زیرساخت نرم افزاری مدیریت منابع و مصارف وجوه صندوق توسعه ملی و نظارت بر تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت را برای بانک فراهم آورده اند.

مهدیان ادامه داد: مشارکت در تهیه و ایجاد سامانه بیمه کارگزاری از طریق وب سایت و سرویس نرم افزاری در محیط ابری ، سامانه نرم افزاری مبادلات بین بنگاهی تعاونی ها ، سامانه تامین مالی خرد تضمین شده صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، ارایه خدمات فنی به مرکز داده یکی از بانک های دولتی و ارایه خدمات جهت انتخاب پیمانکار و نظارت بر اجرای پروژه توسعه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون از جمله دستاوردهای سمات بوده است.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه گفت: تسهیل در ارایه خدمات اعتباری به مشتریان مطابق تاکیدات وزارت امور اقتصادی و دارایی بسیار مهم است که همکاری بانک و سمات در این زمینه ها به ویژه در اجرای فرآیند بخشی از تسهیلات قرص الحسنه بر مبنای برخط حائز اهمیت است.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک همچنین خاطر نشان کرد: پیشبرد اقدامات بانک و سمات در بسترهای مناسب حقوقی و شفاف از راهبردهای بانک می باشد و زمان بندی صحیح و ارزشگذاری دقیق کار تخصصی انجام شده می تواند در تنظیم مناسبات طرفین نقش موثری ایفا کند.

در این جلسه حسن شریفی معاون عملیات بانکی و محمد ذوالفقاری معاون مالی و پشتیبانی بانک توسعه تعاون، غلامحسین عرب حسنخانی مشاور مدیر عامل، رامین نجمی رییس اداره کل سرمایه گذاری و شرکت ها، محمد جواد افتخاری مدیر عامل و مجید اکبرزادگان عضو هیات مدیره سمات حضور داشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا