کد خبر: 10040035379
بازارها و خدمات مالیبورس

سهام عدالت در هفته گذشته چقدر کاهش یافت؟

سبد سهام عدالت در نسبت با هفته اول تیر ماه تقریبا ۱٫۵ درصد رشد را ثبت کرد و ۱۵۶ هزار تومان در این هفته به ارزش آن اضافه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز،بازار سرمایه در هفته گذشته تحت تاثیر اخبار امیدوار کننده برجام و مشخص سیاست‌های رئیس جمهور جدید با روندی مثبت آغاز به کار کرد و تا آخرین روز معاملاتی هم با روند مثبت به کار خود پایان داد.

کارشناسان بازار سرمایه بالا رفتن نرخ کامودیتی‌ها و افزایش نرخ دلار را سیگنال‌های مثبتی برای بورس می‌دانند اما مثمر ثمر بودن این سیگنال‌ها را منوط به استمرار یافتن آن‌ها می‌دانند.

سهام عدالت در هفته گذشته روند افزایشی را داشت و قیمت سبد سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی بازار سرمایه در قیمت ۱۰ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان به کارخ ود پایان داد و به مرز ۱۱ میلیون تومان نزدیک شد.

سبد سهام عدالت در نسبت با هفته اول تیر ماه تقریبا ۱٫۵ درصد رشد را ثبت کرد و ۱۵۶ هزار تومان در این هفته به ارزش آن اضافه شد. همچنین هفته گذشته رئیس سازمان بورس با بیان اینکه چند شرکت در پرداخت سود سهام عدالت با مشکل روبرو بودند و آخرین اخطارها را به آنها داده شده است، گفت: اگر این شرکت ها سود را واریز نکنند، ۵۰ درصد دوم سود سهام عدالت کامل پرداخت نمی‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا