کد خبر: 06060043805
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

سهم بانک کارآفرین از بازار افزایش یافت

تازه‌ترین گزارش‌ها از آمارهای اقتصادی بانک مرکزی نشان می‌دهد؛ در بخش رشد شاخص‌های منابع و مصارف، بانک کارآفرین بیش از میانگین شبکه بانکی رشد داشته و سهم از بازار این بانک در کل شبکه بانکی و کل بانک‌های خصوصی افزایش یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک کارآفرین، گزارش اخیر آمارهای اقتصادی بانک مرکزی در بخش پولی و بانکی حکایت از موفقیت برنامه‌های توسعه‌ای بانک کارآفرین در طول یک‌سال اخیر دارد. به طوری‌که روند ثابت سنوات قبل سهم از بازار بانک درطول یک‌سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

همچنین این آمار تاکید می‌کند که رشد منابع در کل شبکه بانکی و بانک‌های خصوصی کشور در خرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به ترتیب ۴۰و ۴۴درصد بوده است، این درحالی است که منابع بانک کارآفرین در مدت مذکور ۶۶درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، بانک کارآفرین در راستای تامین مالی بنگاه‌ها، درجذب منابع نیز بیش از میانگین شبکه بانکی عمل کرده است.

بررسی آمارهای رشد سپرده‌های دیداری بانک کارآفرین درطول یک‌سال گذشته نشان می‌دهد که بانک کارآفرین در این مدت به رقابت‌های ناسالم در جذب منابع ورود نکرده است.

به گونه‌ای که رشد سپرده‌های دیداری در پایان خرداد سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل درکل شبکه بانکی کشور، بانک‌های خصوصی و بانک کارآفرین به ترتیب معادل ۴۷، ۴۹و ۲۲۲درصد بوده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا