کد خبر: 17090059974
اخبار شرکت ها

سومین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، اسفندماه برگزار می‌شود +فیلم

مدیر برند، روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی از برگزاری سومین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، در هفته اول اسفند خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در این نمایشگاه برای داخلی سازی در صنعت پتروشیمی، تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان امضا شود.

به گزارش روابط‌عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، جواد گلی با اشاره به حضور موفق گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در نمایشگاه کیش اینوکس و امضای تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان در این نمایشگاه با بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و اقتصاد نوین برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای این گروه از برگزاری سومین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی خبر داد.

وی ادامه داد: از دوم تا چهارم اسفندماه سال جاری سومین دوره این نمایشگاه که در دو دوره گذشته استقبال کم‌نظیری از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی از آن شد، در کیش برگزار می‌شود.

 

مدیر برند، روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با بیان اینکه در دوره گذشته این نمایشگاه که بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد، تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان برای ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به امضا رسید، ادامه داد: بیش از ۲۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند و باتوجه‌به تجربه خوب دو دوره گذشته، پیش‌بینی می‌شود در سومین دوره این نمایشگاه بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شود.

گلی ادامه داد: با راهبردی و همراهی معاونت علمی – فناوری ریاست‌جمهوری به‌منظور حضور فعالانه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و با همراهی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، امید داریم امسال تفاهم‌نامه‌هایی با انجمن استصنا برای داخلی‌سازی بیشتر و افزایش زمینه داخلی‌سازی در پروژه‌های بزرگ و مگاپروژه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امضا کنیم.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه سال گذشته قرارداد داخلی سازی پروژه الماس ماهشهر را امضا کردیم و سطح داخلی سازی در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز از ۸۰ درصد عبور کرده، اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم تفاهم‌نامه‌های برای مگاپروژه‌های گروه با شرکت‌های دانش‌بنیان و بانک‌ها امضا کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه تسهیلات بانک‌های چهارگانه در نمایشگاه ساخت داخل سال گذشته آماده است، خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری که سال گذشته با ما تفاهم‌نامه امضا کردند، می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها از تسهیلات ۴ درصدی استفاده کنند و ظرفیت استفاده از این وام‌ها همچنان وجود دارد.

صنعت پتروشیمی

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا