کد خبر: 10050194418
اقتصادبورس

سکون در بازار کریپتوکارنسی/ سناریو بدبینانه برای بیت‌کوین چیست؟

پس از کم رنگ شدن هیاهوی اخبار در بازار کریپتوکارنسی، حال رمزارزها به سکون و قرار اندکی رسیده‌اند و می‌توان در غالب ارزهای دیجیتال حال رنج یا خنثی را مشاهده کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از کم رنگ شدن هیاهوی اخبار در بازار کریپتوکارنسی، حال رمزارزها به سکون و قرار اندکی رسیده‌اند. اکنون می‌توان در غالب ارزهای دیجیتال، حالت رنج یا خنثی را مشاهده کرد. اما برخی نیز بسته به نوع پروژه، حجم بازار، شرایط سیاسی و اقتصادی جهان، نوسان‌هایی را تجربه کردند.

تحلیل بیت‌کوین در تایم‌فریم یک ساعته

نمودار قیمتی بیت‌کوین در تایم‌فریم یک ساعته، حمایت کف کانال رنج یا خنثی یعنی محدوده ۲۳ هزار و ۵۰۰ دلار را  شکسته و اگر زیر این سطح تثبیت شود احتمال ریزش تا ۲۲هزار و ۹۰۰ دلار نیز وجود دارد.

مهم‌ترین مقاومت پیش روی این نمودار قیمتی نیز محدوده ۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار است. با توجه به پتانسیل بازار کریپتوکارنسی و جو روانی موجود، ممکن است نمودار قیمتی این ارز دیجیتال وارد روند نزولی شود.

تحلیل بیت‌کوین در تایم‌فریم روزانه بازار کریپتوکارنسی

نمودار بیت‌کوین در تایم‌فریم روزانه در یک روند صعودی قرار دارد. این روند از ۱۷ هزار و ۶۰۰ شروع و تا بالاترین نقطه آن یعنی ۲۴ هزار و ۶۰۰ نوسان داشت.

هم اکنون قیمت این ارز دیجیتال در محدوده ۲۳ هزار و ۴۰۰ دلار است. البته روند صعودی کنونی این رمزارز در بازار کریپتوکارنسی می‌تواند اصلاحی در دل روند نزولی بزرگتر باشد. در این صورت احتمال ریزش تا ۱۴ هزار نیز در یک سناریو بدبینانه وجود خواهد داشت.

روند بیت‌کوین از دیروز چگونه بود؟

قیمت بیت‌کوین طی حدودا ۲۴ ساعت گذشته تا کنون از ۲۳ هزار و ۷۰۰ شروع شد. در ادامه، با توجه به تقاضای بیشتر از عرضه، تا محدوده ۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار بالا رفت اما در این محدوده تقاضا به عرضه تبدیل شده و بیت‌کوین شروع به کاهش قیمت تا سطح ۲۳ هزار  و ۲۰۰ دلار کرد.

در لحظه تنظم این گزارش (صبح روز دوشنبه ۱۰ مرداد) نمودار ۱۱۵ واحد قیمتی از پایین‌ترین نقطه خود از دیروز، بالاتر است.

شرایط اتریوم در بازار کریپتوکارنسی

نمودار قیمتی این ارز دیجیتال در تایم‌فریم یک ساعته در یک کانال کاملا رنج و خنثی در حال نوسان است. اما در تایم‌فریم روزانه این کریپتوکارنسی در یک روند صعودی قرار دارد . هزار  و ۸۶۰ دلار مقاومت و هزار  و ۵۳۰ دلار حمایت پیش روی این ارز دیجیتال است.

اتریوم دیروز در محدوده قیمتی هزار و ۷۰۰ دلار با افزایش تقاضا روبرو شد و تا محدوده هزار  و ۷۵۰ دلار افزایش قیمت داد. سپس مجددا تا هزار  و ۶۵۰ دلار کاهش قیمت را تجربه کرد.  فاصله بالاترین تا پایین ترین قیمت این ارز دیجیتال از دیروز تا کنون حدود ۸۰ واحد منفی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا