کد خبر: 01030028048
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

سیستم مدیریت خرده‌فروشی بیمه تجارت‌نو (بنوشاپ) اجرایی می‌شود

سرپرست معاونت توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو، خبر از راه‌اندازی سیستم مدیریت خرده‌فروشی شرکت متبوع خود بنام «بنوشاپ» داد و اظهار کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه، توسعه کانال توزیع و ارائه خدمات مطلوب متناسب با نیازهای مشتریان از جمله اهداف بنوشاپ است.

ابراهیم غلامی، بیان کرد: وضع فعلی ورود ریسک‌های نوظهور از جمله شیوع ویروس کرونا با تغییرات مختلفی همچون تغییرات اقتصادی و اجتماعی و …همراه بوده است که این موضوع سبک زندگی افراد را دستخوش تغییراتی مانند، تغییر در الگوی خرید و ترجیحات استفاده از خدمات اینترنتی و آسان کرده است.

او با تاکید براینکه شرکت‌های بیمه‌ای از تغییرات موجود در الگو و سبک زندگی مستثنی نیستند و باید خود را با اوضاع موجود همگام کنند، عنوان کرد: درهمین راستا شرکت بیمه تجارت‌نو پیرو منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر سال تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها، اقدام به راه‌اندازی سیستم مدیریت خرده‌فروشی بنام بنوشاپ کرده است.

غلامی، هدف بیمه تجارت‌نو از راه‌اندازی سامانه آنلاین بنوشاپ، را گسترش شبکه فروش و ارائه خدمات بیمه‌ای برشمرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه، توسعه کانال توزیع و بازاریابی محلی و به‌تبع آن دسترسی آسان بیمه‌گذاران و ارائه خدمات مطلوب متناسب با نیازهای مشتریان و ترجیحات آن‌ها از جمله اهداف بنوشاپ است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا