کد خبر: 0204991231
روزنامهصنعت و معدن

سیمانی‌ها در انتظار جلسه با سرپرست وزارت صنعت

 

لیلا ابوالفتحی

با گذشت ۱۵ روز از درخواست تشکل‌های صنعت سیمان برای تشکیل جلسه با سرپرست وزارت صمت هنوز پاسخی از این وزارت‌خانه دریافت نکرده‌اند.

به گزارش روزنامه عصراقتصاد در جلسه مجمع شرکت سیمان بهبهان که روز سه شنبه ۲۱ خرداد برگزار شد، جعفرمطیعی، مدیرعامل این شرکت از هماهنگی‌های لازم تشکل‌های صنعت سیمان کشور در هفته آینده (اواخرخرداد) برای برگزاری جلسه مدیران ارشد این صنعت، با مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت،معدن و تجارت، خبر داد.
وی در ادامه اشاره کرد که در این جلسه درخواست مدیران صنعت سیمان، افزایش قیمت این محصول خواهد بود و انتظار می‌رود که شخص سرپرست وزارت صمت در این زمینه با صنایع سیمان کشور همراهی کند.
در پی خبرهای مربوط به موافقت وزارت صمت با افزایش قیمت ۶۰درصدی سیمان، عباس تابش در سفر به شهرستان مشگین‌شهر به خبرنگار ایرنا گفت: هرگونه افزایش قیمت سیمان توسط انجمن تولیدکنندگان سیمان کشور باید بر اساس ضوابط هیات تثبیت قیمت، انجام شود.
وی گفت: سیمان کالایی کاملا رقابتی است و قیمت‌گذاری این محصول در اولویت سوم وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.
او اضافه‌کرد: اخیرا انجمن تولیدکنندگان سیمان مستنداتی مبنی بر افزایش قیمت به این سازمان ارائه کرده که تا پایان هفته جاری این مستندات بررسی و نتیجه آن  به‌صورت تفاهمی  اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا