کد خبر: 17070049007
بورس

شاخص بورس بیش از ۲۲۰۰۰ واحد عقب نشینی کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۲۲ هزار واحدی مواجه شد.

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۳۲۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۳۲۷میلیارد تومان در بیش از ۷۰۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۲هزار و ۲۸۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۶۵هزار و ۹۸۳ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و گسترش نفت و گاز پارسیان شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، فجر انرژی خلیج فارس و پتروشیمی فناوران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۱۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹هزار و ۷۶۹میلیارد تومان در ۴۸۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۱ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۹۸۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های نفت پاسارگاد، پخش البرز و صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا