کد خبر: 1609997616
بورس

شاخص کل بورس کانال ۱/۵ میلیون واحد را پس گرفت

با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا در نمادهای بنیادین و نمادهای کوچک بازار سهام بیشتر و باعث رشد ۲ درصدی شاخص کل بورس در ۱۰ دقیقه ابتدایی معاملات شد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، شاخص کل بورس با رشد از  ۲.۱۸ درصدی بیش از ۳۲ هزار واحد رد کرده و به یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز در جریان معاملات امروز ۲.۳۶ درصدی بیش از ۱۰ هزار واحد رشد داشت و به ۴۴۲ هزار واحد رسید فرایورس نیز با ۴۰۰ واحد رشد از ۱۹ هزار واحد عبور کرد.

دیروز با شروع معاملات این هفته از بازار سهام عرضه در نمادهای بنیادین مانند شستا و … باعث روند نزولی شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات، تقاضا در کلیت بازار سهام بیشتر شد و شاخص کل روندی صعودی پیدا کرد و همین نوسان مثبت در منفی شاخص کل دلیلی برای بیشتر بودن تقاضا در معاملات بورس امروز بود.

بسیاری از کارشناسان محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را محدود مقاومتی شاخص کل می‌دانستند و برخی از کارشناسان نیز این محدوده را هیجانی می‌دانند، اما اکثر کارشناسان روند بازار سهام را تا پایان سال صعودی می‌دانند.

مطالب پیشنهادی

در جریان معاملات امروز گروه‌های بانکی، فلزی، پالایشی، پتروشیمی و خودرویی روندی صعودی دارند و همچنین بسیاری از کارشناسان معتقدند روند بازار سهام این هفته متعادل است.

در جریان معاملات امروز نمادهای شستا، فولاد، فارس و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر بازار سهام امروز داشتند و ارزش کل معاملات بورس و فرابورس در حال حاضر در حدود ۵.۲ هزار میلیارد تومان و ورود پول حقیقی در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان می‌باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا