کد خبر: 180202126597
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

شاخص کل کانال ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی را از دست داد

معاملات بورس تهران با افت ۸۰ هزار واحدی شاخص کل آغاز شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بازار بورس امروز هم به مانند دیروز از ابتدای معاملات با فشار فروش سنگینی رو‌به‌رو شده است و اغلب نماد ها یا در صف فروش و یا در منفی های سنگین معامله می شوند و کلیت بازار حال خوبی ندارد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تا این لحظه از معاملات با کاهش ۸۰۰۰۰ واحدی همراه شده است و به سطح ۲ میلیون و ۳۵۹ هزارواحدی رسیده است.

نمادهای فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل گذاشتند و در تاثیرگذارن برتر هیچ نمادی با عملکرد مثبت به چشم نمی‌خورد.

شاخص کل هم وزن نیز تا این لحظه از معاملات با کاهش ۳‌.۱۳ درصدی رو‌به‌رو شده است و سهام کوچک و بزرگ بازار هر دو تحت فشار فروش قرار دارند.

ارزش معاملات خرد بازار سهام تا این لحظه از معاملات به ۴۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است و بعضی از سهام در صف های فروش حجم خورده اند و برخی دیگر کم معامله بوده اند.

گروه خودرو و محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را در بین صنایع به خود اختصاص داده‌اند.

خروج پول حقیقی ها از بازار سهام تا این لحظه از معاملات با شدت بالایی همراه بوده است و حقیقی ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار ۱۳۵۷ میلیارد پول از بازار سهام خارج کردند.

ارزش صف های فروش تا این لحظه از بازار به ۷۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است و باید دید آیا این صف ها امروز جمع خواهند شد یا صف نشینی فروشندگان ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا