کد خبر: 020901109799
اخبار شرکت ها

شاهین کلاس بازار خودروی ایران را بالا برد

شرکت خودروسازی سایپا چندی است که خودروی «شاهین» را به بازار عرضه می‌کند که با استقبال مناسبی همراه شده است.

در یک اقدام رو به جلو، شرکت سایپا خودرو شاهین را به عنوان سدان جمع‌وجور خانوادگی روانه بازار و در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار از آن رونمایی کرد. این اتومبیل یکی از جدیدترین و البته پر سر و صداترین محصولات گروه خودروسازی سایپا است که هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت و امکانات، از بسیاری از محصولات موجود در بازار شرایط بهتری دارد و البته قیمت آن نیز مناسب ارزیابی می‌شود.

در اولین مواجه با این خودروی تولیدی سایپا پی به زیبایی آن، به‌خصوص در مقایسه با سایر محصولات هم کلاس خود نظیر تارا و دنا خواهید برد و حتی با وجود کیفیت و ایمنی بالاتر، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر محصولات دارد و انتظار می‌رود بازار این محصولات را در دست خود بگیرد.

به‌طور کلی، در طراحی کیفی و ظاهری شاهین، المان‌های اصلی به درستی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در قالب بدنه‌ای زیبا و به عنوان خودرویی عامه‌پسند، کلاس بازار خودرو ایران را بالا برده است.

طراحی ظاهری و داخلی شاهین برای گروه خودروسازی سایپا یک گام رو به جلو محسوب می‌شود و از دیگر محصولات داخلی نیز آپشن‌های بیشتری دارد و توانسته با افزایش مباحث کیفی، رضایت مردم را در این خصوص کسب کند.

در زمینه ایمنی، خودروی شاهین یکی از موفق‌ترین خودروها به شمار می‌رود، به طوری که این خودرو برای تست‌های ایمنی به خارج از کشور نیز فرستاده شد و نمره قابل قبولی از این حیث کسب کرد.

خودرو شاهین اولین خودروی تولید داخل است که بالاترین سطح تست‌های ایمنی روی آن صورت پذیرفت و با قاطعیت می‌توان گفت که تاکنون هیچ خودروی داخلی در این سطح از ایمنی تولید نشده است.

با توجه به وضع مناسب ایمنی، کیفی و ظاهری، این خودرو توان رقابت با خودروهای هم کلاس خود در بازارهای خارجی را نیز دارد و می‌تواند در زمره محصولات صادرات محور سایپا قرار گیرد.

وضع مناسب خودرو شاهین سبب رونق بازار این خودرو شده و با استقبال مردم از آن، خرید و فروش این خودرو در بازار رشد مطلوبی داشته است؛ به گونه‌ای که در طرح‌های فروش خودرو شرکت سایپا، یکی از محصولاتی است که با تقاضای بالا همراه می‌شود و از عرضه آن استقبال بالایی صورت می‌گیرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت سایپا در مهر ۳۲۵۶ دستگاه خودروی شاهین تولید و ۳۴۰۵ دستگاه فروخت و در مجموع، طی ۷ ماهه گذشته از سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۶۴۳۸ دستگاه خودروی شاهین تولید کرده و ۱۶۱۳۸ دستگاه را به فروش رسانده است.

به طور کلی، علاوه بر امتیازهای شاهین که پیش‌تر گفته شد، خدمات مناسب پس از فروش به وسیله شبکه نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور نیز خیال خریداران را آسوده کرده و مشتریان با فراغ خاطر اقدام به ثبت نام و خرید این خودرو می‌کنند.

ضمن این که با وجود تازگی عرضه این محصول، همه این موارد بازار خرید و فروش دست دوم این محصول را گرم کرده و جزو گزینه‌های اول برای تهیه اتومبیل محسوب می‌شود.

بنابراین، خودرو شاهین به عنوان یک اتومبیل ایمن و زیبا در بازار شناخته می‌شود و به سبب قیمت مناسب آن، گزینه اول خانواده‌ها برای خرید خودرو است و می‌تواند خیابان‌ها و جاده‌ها را زیباتر کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا