کد خبر: 09080052145
آموزشروزنامه

شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس تهران اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذ شده درباره بازگشایی مدارس گفت که به تناسب تصمیمی که شورای معلمان، شورای مدرسه و کمیته بهداشت مدرسه می‎ گیرند پرسنل اعم از اجرایی و آموزشی باید پای کار بیایند.

عبدالرضا فولادوند در گفت‎وگو با ایسنا، درباره بازگشایی مدارس در تهران اظهار کرد: طبق قرار گذشته، بازگشایی مدارس در مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از اول آذر خواهد بود. درباره مقطع ابتدایی نیز در آینده نزدیک تصمیم‎گیری می‎شود.

وی درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذ شده درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: به تناسب تصمیمی که شورای معلمان، شورای مدرسه و کمیته بهداشت مدرسه می‎گیرند پرسنل اعم از اجرایی و آموزشی باید پای کار بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: بنابراین حضوریافتن یا حضورنیافتن معلمان به تناسب آن تصمیم است؛ اگر تصمیم بر آموزش حضوری یا ترکیبی باشد، معلمان باید به مدرسه بیایند و اگر غیرحضوری است به همین ترتیب اقدام می‎شود.

فولادوند همچنین با اشاره به تشکیل کمیته سلامت در مناطق و مدارس برای بازگشایی مدارس گفت: در صورت رعایت پروتکل‎های بهداشتی برای صدور مجوز آموزش حضوری دانش‎آموزان اقدامات لازم صورت می‎گیرد. در این مسیر گفت‎وگو و اقناع خانواده‎ها نیز در راستای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس مهم است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا