کد خبر: 190203158640
اقتصادروزنامهدر بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز تهران رقم می خورد

شرکت فولاد اکسین بازوی توانمند صنعت نفت و گاز کشور / نقش آفرینی شایسته در پروژه عظیم نفتی گوره به جاسک

شرکت فولاد اُکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده ی ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور و خاورمیانه و شمال آفریقا بار دیگر در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی ایران شرکت می کند تا توانمندی های خود را به عنوان بازوی توسعه دهنده این صنعت معرفی نماید.

یکی از محصولات مهم فولاد اکسین، ورق های API یکی از انواع ورق های فولادی است که تحت استانداردهای API برای استفاده و تامین نیازهای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این محصول با استفاده از فناوری های خاص، صنعت فولاد کشور را از واردات این نوع محصولات بی نیاز ساخته است.

تفاوت ورق های API با ورق های معمولی در نوع کیفیت و مقاومت بالایی است که از آن برخوردار است و در برابر شرایط جوی و شکستن و فاصله ی انتقال انرژی از مبدا تا مقصد به عنوان یک محصول پر کاربرد در گسترش صنایع نفت و گاز و پالایش استفاده می شود که از نظر ارزش گذاری و سودهی در بین ورق ها بیشتر و گران تر به حساب می آید.

فولاد اُکسین به عنوان تنها تولید کننده و صادر کننده این نوع محصولات فولادی به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا با همت متخصصان داخلی و با بهره گیری از دانش بومی، گام بزرگی در جهت سود آوری و ممانعت از خروج ارز از کشور برداشته است.

این شرکت به عنوان بازوی توسعه دهنده صنعت نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی ضمن حضور در بزرگترین رخ داد صنعتی و تجاری ایران در حوزه ی نفت و گاز و پتروشیمی، با معرفی محصولات جدید ، آمادگی و توانمندی خود را در جهت عقد قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی در جهت افزایش ارتباطات و تعاملات و دستیابی به بازارهای جدید و برگزاری نشست های تخصصی با متخصصان داخلی و خارجی و شرکت های دانش بنیان به منصه ی ظهور خواهد رسانید.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با تامین ورق های مورد نیاز برای احداث پروژه عظیم نفتی گوره به جاسک سهم عمده و عظیمی را در این حوزه برعهده داشت و توانست با نقش آفرینی شایسته در حوزه نفت، جایگاه ویژه خود را در حوزه نفت و گاز ارتقا ببخشد.

حضور اکسین در نمایشگاه صنعت نفت و گاز به عنوان یکی از بازوان اصلی این صنعت و نقش آفرینی اکسینی ها طی سالیان گذشته گواه این موضوع است که تولیدات مجموعه فولاد اکسین همپا و تامین کننده نیاز صنعت نفت و گاز کشور بوده و خواهد بود.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ تعداد گستردگی شرکت کنندگان در زمره ی بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه های حوزه ی صنعت نفت و گاز در جهان است که بیست و هشتمین دوره ی آن از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می گردد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا