کد خبر: 210303162549
جامعه و فرهنگبا حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری پارلمان شهری:

شمار خانه های محیط زیست محلات منطقه ۱۸ پایتخت افزایش یافت

خانه های محیط زیست ساختمان سرا و مسجد امام حسن عسگری (ع) در محله صادقیه منطقه ۱۸ پایتخت با حضور مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر فعالیت رسمی خویش را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در مراسم افتتاحیه که با مشایعت محمد جواد خسروی شهردار منطقه و علی اصغر عطائی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران همراه بود ، به ترتیب چهارمین وپنجمین خانه محیط زیست در محلات این بخش از پایتخت افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.

برپایه این گزارش ، خانه های محیط زیست محلات تولید دارو ، خلیج فارس و صاحب الزمان (عج) نیز پیش از این فعالیت خویش را در سطح منطقه آغاز و به شهروندان علاقمند خدمت رسانی کردند.

این گزارش حاکی است، پیرهادی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در نشست هم اندیشی با مدیران شهری و مسئولین سراهای محلات منطقه طی سخنانی با بیان این نکته که هم‌اکنون ۱۱۹ خانه محیط زیست در شهر تهران در حال فعالیت‌ هستند، اظهارداشت: با توجه به دارا بودن تعداد ۳۵۳ محله در پایتخت ، تعداد این مراکز بایستی افزایش و حداقل به ازای هر محله یک خانه محیط زیست ایجاد شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا