کد خبر: 1709997721
روزنامه

شناسایی انبار کالاهای قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از کشف ۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط پایگاه جنوب این پلیس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: ماموران گشت پنهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات پلیسی طی دو عملیات منسجم در محدوده خیابان شوش و انباری در شهرری موفق به کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق شدند.

وی افزود: ابتدا در خیابان شوش غربی مقابل یک باربری که درب آن هم بسته بود، مشاهده شد تعداد دو دستگاه وانت که حامل کالای خارجی قاچاق هستند، پارک بوده و زمانی که به رانندگان مراجعه کردند، در بازرسی از خودروها مشاهده شد مقادیری لوازم آرایشی است.

سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: پس از تحقیقات از مالکان وانت‎ها آن‎ها مدعی شدند که کالاها را در انباری واقع در کهریزک، مهدی آباد، خیابان یادگار امام (ره)، بارگیری کردیم و قرار بود در این باربری تخلیه کنیم و هیچگونه اسناد و مدارکی در اختیار نداریم و مقادیری کالا نیز در انبار موجود است.

وی افزود: پس از هماهنگی انجام شده ماموران با همکاری رانندگان به محل انبار مراجعه و پس از دق‎الباب فردی در جلوی درب حاضر و پس از تفهیم نوع ماموریت و مجوز قضایی وارد محل شده که مشاهده شد مقادیری کالا شامل لوازم آرایشی و الکترونیکی و پزشکی و غیره در محل موجود است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: پس از انجام تحقیقات از متصدی انبار، وی بیان کرد که این کالاها با هماهنگی فردی در این محل تخلیه شده که در ادامه و در بازبینی از فیلم‎های دوربین مداربسته انباری مشخص شد که کالاها توسط تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی در ساعت ۰۴:۳۰ صبح در انبار تخلیه شده و پلاک خودروها نیز خوانا نبوده است.

وی افزود: در ادامه نیز طی تماس تلفنی با مالک کالاها نامبرده از حضور در محل خودداری کرد، لذا با هماهنگی انجام شده کالاها توسط چهار دستگاه وانت به مقر پلیس منتقل و طی شمارش صورت گرفته کالاها شامل ۲۸۸۶۶۴ عدد لوازم آرایشی (کاشت ناخن و ناخن مصنوعی )، ۱ دستگاه بیت کوئین، ۱۲۴ دستگاه لوازم الکترونیکی، ۶ دستگاه لوازم پزشکی، ۱۹۰ عدد لوازم جانبی موبایل محصول کشورهای چین و کره به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال بوده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا