کد خبر: 110603171560
جامعه و فرهنگمعاون حمل و نقل و ترافیک خبر داد؛

شهرداری منطقه ۲۱ با نصب ۱۰۰ روشنایی و پراژکتور در ایستگاه های حمل و نقل عمومی به استقبال از مهر رفت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱ از نصب ۱۰۰ روشنایی و پراژکتور در ایستگاه های حمل و نقل عمومی در طرح استقبال از مهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمود کرم رودی” در این باره گفت:با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته و با آمادگی کامل به استقبال از مهر خواهیم رفت تا با همکاری آموزش و پرورش، پلیس راهور و… سال تحصیلی خوبی را دانش آموزان شروع کنند.

وی در این جلسه از روسای ادارت خود خواست تا با نظارت و گشت زنی دائم از ایستگاه های اتوبوس، تاکسی و سطح منطقه نصبت به تجهیزات ایستگاه ها، روشنایی، خط کشی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و… رسیدگی شود.

کرم رودی در ادامه جلسه گفت: در خصوص ایستگاه های اتوبوس دو محور، یکی بهسازی پایانه های حمل و نقل عمومی و دیگری بهسازی ایستگاه های اتوبوس در دست اقدام است و همچنین نصب ۷۰ سطل زباله در کنار ایستگاه های اتوبوس از جمله اقدامات طرح استقبال از مهر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: ۴۰ روشنایی در سرپناه های ایستگاه های اتوبوس بهسازی و ۶۰ پراژکتور نیز خریداری و نصب شده است.

وی در ادامه این جلسه اعلام کرد: در دوهفته آخر شهریور ماه با گشت زنی در سطح منطقه، گره های ترافیک شناسایی می شود و از اول مهر ماه با همکاری پلیس راهور سعی بر رفع این گره ها داریم.

وی از بررسی میدانی ۸ مدرسه انتخاب شده در ۳ ناحیه گفت: خط کشی محوری، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، رفع نواقص تجهیزات و نصب سرعت گیر و نصب چراغ چشمک زن در راستای ایمن سازی معابر و خیابان های پرتردد از جمله اقدامات معاونت حمل و نقل در راستای طرح استقبال از مهر است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا