کد خبر: 280103156349
جامعه و فرهنگ

شهردار ناحیه۱ منطقه ۶: توجه و رسیدگی به مساجد از مهم‌ترین اهداف معنوی شهرداری در طرح تحول نگهداشت شهر است

بهنام مهرپسند شهردار ناحیه۱ منطقه۶، با هدف بررسی مشکلات و نیازهای مساجد و رسیدگی به آنها، با همراهی جمعی از مدیران شهری با امام جماعت وهیات امنای مسجد جلیلی دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات این مسجد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۶، دراین نشست شهردار ناحیه۱، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات وعبادات با اشاره به محوریت مساجد برای ایجاد همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان و رسیدگی به امور محله و مردم گفت: مسجد پایگاه امنی برای همه مردم است و در همین راستا اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی و حل چالش های محلات با استفاده از ظرفیت مساجد و رسیدگی به مشکلات این پایگاه‌های مردمی، برنامه ریزی هایی انجام می شود.

مهرپسند افزود: مدیریت شهری منطقه پای کار است تا برای تحقق رضایت مندی کامل شهروندان با بهره مندی از ظرفیت این پایگاه های مردمی چون مساجد زمینه مشارکت همچنین شناسایی نیازهای مردمی طبق مطالبه شهروندان هر محله را فراهم سازد.

در این نشست امام جماعت مسجد جلیلی از مدیریت شهری این منطقه به سبب تلاش ها و پیگیریها در امور مساجد، در زمینه مدیریت شهری و پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا