کد خبر: 19070049375
عصر انقراض (طنز)

شوک به شیوه اکبرآقا(طنز)

راضیه حسینی

«بعد از حدود یک ماه اطلاع‌رسانی و ابراز امیدواری مسئولان فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کره جنوبی، در فاصله ۴۸ ساعت تا این دیدار، حضور تماشاگران لغو شد.»

در بعضی از خبرها آمده فدراسیون باید نامه درخواست برای حضور تماشاگران را چهارده روز زودتر به AFC می‌فرستاد که این کار را نکرد. بعضی‌ها هم می‌گویند عمداً نفرستادند تا بهانه‌ای شود بانوان در ورزشگاه حاضر نشوند.

این‌ها همه شایعاتی است که برای خراب کردن عملکرد خوب فدراسیون پخش شده است. مگر تا به حال بی‌برنامگی و اشتباه از آنها سر زده است؟ مگر تا به حال در فرستادن نامه، ترجمه متن، درخواست یا انعقاد قرارداد مشکلی از فدراسیون دیدید؟

لطفاً به این شایعات توجه نکنید. در واقع، اصل ماجرا چیز دیگری است: فدراسیون خواسته با این کار به شیوه اکبرآقای میثاقیان یک شوک درست و حسابی به بازیکنان بدهد.

 فکر کنید اگر همه چیز سرجایش بود و بازیکنان خیلی خوش‌حال و سرحال وارد زمین می‌شدند، چه اتفاقی می‌افتاد؟ فوتبالیست‌های ذوق‌زده، آن‌قدر توی حال و هوای سرخوشی بودند که اصلاً حواس‌شان به بازی نبود. کره‌ای‌ها از این موضوع سوءاستفاده می‌کردند، به ما گل می‌زدند و می‌بردند.

اما حالا بازیکنان با عصبانیت و ناراحتی وارد بازی می‌شوند و دق و دلی‌شان را سر دروازه کره خالی می‌کنند. این‌طوری ما حتماً می‌بریم.

البته فدراسیون با این کار فقط به بازیکنان شوک وارد نکرده و نگاهی به مردم هم داشته است. آنها با خودشان فکر کردند اگر مردم از حضور در ورزشگاه کلی ذوق کنند و تازه علاوه بر آن زنان هم وارد شوند، دیگر هر چه خوشحالی دارند قبل از بازی تلف می‌شود و چیزی برای بعد نمی‌ماند. بنابراین بهتر است کاری کنیم تا همه شادی و سرورشان بماند برای بعد از بازی با کره.

 حالا درست است که بازیکنان کره گفته‌اند: «بابا دمتون گرم، ما رو از جهنم آزادی نجات دادید.» ولی خبر ندارند همه این‌ها یک نقشه بوده و ما کلاً اهل شوک هستیم، اصلاً اگر تندتند خبر شوک‌آور به‌مان نرسد بی‌انگیزه می‌شویم و حال و حوصله هیچ کاری را نداریم.

با آرزوی پیروزی ایران مقابل کره، منتظر شوک‌های معرکه فدراسیون برای بازی‌های بعدی و حتی جام جهانی هستیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا