کد خبر: 24020182056
روزنامه

شیراز، میزبان جشنواره جهانی کارتون «سهم من از مالیات»

دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان فارس اعلام کرد که جشنواره بین‌المللی کارتون «سهم من از مالیات» با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مالیات در جامعه، تیر امسال و همزمان با هفته «مالیات»در شیراز برگزار می‌شود.

فاطمه حسینی  یادآور شد: جشنواره «سهم من از مالیات» سال گذشته به شکل ملی در کشور برگزار شد و امسال در گستره جهانی، اداره کل امور مالیاتی فارس دبیرخانه این رویداد را بر عهده خواهد شد.

او درباره فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون «سهم من از مالیات» گفت: کارتونیست‌های ایران و جهان می‌توانند آثار خود را با موضوعات مالیات و مردم، فرهنگ مالیات، مالیات و عدالت، مالیات و اقتصاد، مالیات و تولید، مالیات و کارآفرینی، مالیات و شفافیت، مالیات و توسعه، مالیات و شهر من، فرار مالیاتی؛ تأثیر مالیات در کاهش فقر و شکاف طبقاتی حداکثر تا تاریخ ۲۵ خرداد به ایمیل shiraztax2022@gmail.comارسال کنند.

دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون «سهم من از مالیات» افزود: محدودیت سنی برای شرکت در جشنواره وجود ندارد و کارتونیست‌ها می‌توانید آثار رنگی یا سیاه و سفید خود را در اندازه A3  به ایمیل دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: داوری جشنواره برعهده گروهی از کارتونیست‌های برجسته ایران و جهان است و نتایج جشنواره ۲۳ تیر همزمان با هفته «مالیات» اعلام خواهد شد.

در پایان او افزود: به صاحبان ۵ اثر برتر جشنواره، جایزه ویژه و لوح یادبود و همچنین به کارتونیست‌های فینالیست لوح تقدیر و همه شرکتکنندگان، گواهی شرکت اهدا خواهد شد.ش

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا