کد خبر: 28120075201
راه و مسکن

صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی به شرط تزریق ۲ دوز واکسن کرونا

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی تزریق دو دوز واکسن کروناست، گفت: مازندران و گیلان در صدر مقاصد سفرهای نوروزی قرار دارند.

به گزارش  تسنیم، داریوش امانی در حاشیه بازدید از ترمینال جنوب، اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نظارت کاملی بر عملکرد ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری در ایام نوروز دارد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، در ایام نوروز بلیط سفر فقط برای افرادی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، صادر می شود.

وی افزود: این کار با همکاری  و وزارت بهداشت با وزارت راه و شهرسازی انجام می شود. همچنین خودروهایی که مالک آنها واکسن کرونا را تزریق نکرده و اقدام به تردد در جاده های کشور می کنند، جریمه خواهند شد.

امانی با بیان این که دیروز دو میلیون و ۱۷۸ هزار تردد در سطح جاده های کشور ثبت شد، گفت: این تعداد تردد در مقایسه با ۲۷ اسفند ماه ۹۹ حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بیشترین تردد وسایل نقلیه در جاده چالوس، محور هراز، فیروزکوه، قم، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین- کرج صورت گرفته است.

امانی با اشاره به اینکه از روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ۴۳۶ هزار خودرو از تهران تخلیه شده اند، بیان کرد: بیشترین مقصد این خودروها قم، مازندران، گیلان و اصفهان بوده است.

وی از مردم خواست قبل از سفر به سامانه ۱۴۱ مراجعه کرده و با اطلاع از وضعیت آب و هوا و جاده های کشور اقدام به برنامه ریزی برای سفر کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا