کد خبر: 02120070535
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

صدور ۱۵.۵ میلیون یورو اعتبار اسنادی ارزی در شعبه یزد بانک توسعه صادرات

به گفته معاون شعبه یزد بانک توسعه صادرات، این شعبه از بانک در دوره سخت تحریم، درسال جاری موفق به گشایش اعتبار اسنادی ارزی ۱۵.۵میلیون یورویی برای واحد اکسیژن شرکت فولاد آلیاژی ایران شده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات، رضا میرحسینی اظهارکرد: اعتبار اسنادی وارداتی یادشده با هدف واردات تجهیزات واحد اکسیژن پروژه یزد(۱) از سوی شرکت فولاد آلیاژی صادر شده است.

او با بیان اینکه شعبه یزد بانک توسعه صادرات از شعب ممتاز و فعال این بانک توسعه‌ای است؛ گفت: اعتبار اسنادی صادرشده از لحاظ فنی، مفاد و شرایط اعتبار دارای پیچیدگی خاص و قابل انتقال بوده و به صورت مستقیم Hand on LC به ذی‌نفع چینی ابلاغ شده است.

میرحسینی تصریح کرد: این اعتبار اسنادی شامل بخش‌های کالای داخلی و خارجی و خدمات داخلی و خارجی طبق تائیدیه وزارت صمت و از منابع صندوق توسعه ملی و در قالب سندیکایی است.

به گفته او، اعتبار اسنادی صادرشده، تامین کالا، خدمات و تجهیزات در دو بخش داخلی و خارجی و همچنین هزینه حمل را شامل می‌شود.

میرحسینی یادآور شد: شعبه یزد بانک توسعه صادرات تاکنون بالغ بر ۲۰۰میلیون یورو از محل منابع بانک و صندوق توسعه ملی به تامین مالی طرح‌های بزرگ صادراتی فعال در حوزه فولاد، کاشی، بتون‌های سازه سبک و …تخصیص داده که اشتغال‌زایی و ارزآوری قابل توجهی را به دنبال داشته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا