کد خبر: 07030184374
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ضرورت زیر ساخت های فنی برای ارایه بیمه نامه های زندگی متنوع

ارائه بیمه‌نامه زندگی مطابق با نیاز بیمه‌گذار و با تنوع کافی، به زیرساخت‌های قوی در حوزه آی‌تی و محاسبات دقیق و فنی در واحدهای اکچوئری نیاز دارد و در کنار این موارد نقش نمایندگان و بازاریاب‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا باید در نقش یک مشاور برای بیمه‌گذار باشند.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با اشاره به نکات فوق گفت: اگر شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند محصولات مورد نیاز جامعه در حوزه بیمه‌های زندگی را به درستی طراحی و به جامعه معرفی کنند اقبال خوبی از سوی مردم به سمت بیمه‌های زندگی خواهد بود.

مهدی نوروزی اذعان کرد: شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با ارائه محصولی که از سال ۹۸ توسط این شرکت وارد بازار شد، توانست با اقبال خوبی مواجه شود و با توجه به سیاست کلی صنعت بیمه و بازار بکری که در زمینه بیمه‌های زندگی وجود دارد، این صنعت در سال‌های آینده در حوزه بیمه‌های زندگی شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود.

وی اظهار کرد: این شرکت به دلیل تمرکز‌گرایی و تخصص‌گرایی که قرار بود داشته باشد تلاش کرد محصولات جذابی را در حوزه بیمه‌های زندگی که مورد نیاز جامعه است طراحی کند.

نوروزی بیان کرد: شرکت‌های بیمه‌ای تخصصی که به عنوان اولین شرکت وارد یک عرصه می‌شوند با چالش‌هایی روبه‌رو هستند، برای اینکه بتوانند یکسری آیین‌نامه‌ها و قوانین را پیش ببرند و مجوز محصولات خود را بگیرند یکسری رفت و برگشت‌های نسبتاً طولانی انجام می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا