کد خبر: 06040034651
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

طرح‌های ویژه بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی تجارت‌نو

کارشناس آتش‌سوزی بیمه تجارت‌نو، از تخفیف‌های جذاب شرکت متبوع خود برای بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی در طرح‌های «آسان‌فروش»، «وام بیمه تجارت‌نو» و طرح «ماده ۱۴قانون تملک آپارتمان» خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، راضیه علیزاده، با بیان این نکته که ایران یکی از ۱۰کشور حادثه‌خیز جهان از نظر رخداد حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله محسوب می‌شود و آتش‌سوزی نیز یکی از حوادث رایج در کشور است به طوری‌که روزانه بیش از ۵۰حادثه آتش‌سوزی در کشور رخ می‌دهد، گفت: با این‌حال متاسفانه تعداد منازل مسکونی تحت پوشش خطر آتش‌سوزی و خطرات تابعه بسیار پایین است.

علیزاده بیان کرد: بیمه تجارت‌نو با درنظر گرفتن اوضاع اقتصادی و کنونی جامعه، سه طرح مناسب در زمینه بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی بنام طرح آسان‌فروش، وام بیمه و طرح ماده ۱۴قانون تملک آپارتمان را طراحی کرده است.

او طرح آسان‌فروش را طرح ویژه دوران اپیدمی کرونا خواند و گفت: در این طرح نیاز به تکمیل فرم پیشنهاد و استعلام حق بیمه نیست و بیمه‌گزار می‌تواند در قالب طرح همان لحظه سرمایه بیمه‌نامه، خطرات تحت پوشش و حق بیمه در سیستم خود را ملاحظه و انتخاب کند تا بیمه‌نامه برایش صادر شود و بیمه‌گزار در این طرح می‌تواند حق بیمه خود را با هر پوشش بیمه‌ای که برای منزل مسکونی خود انتخاب می‌کند، در ۳قسط پرداخت کرده و نکته قابل اهمیت اینکه درحال حاضر این طرح ۵۵درصد تخفیف دارد.

علیزاده توضیح داد: درطرح وام بیمه تجارت‌نو، حق بیمه به صورت ۱۲قسط دریافت می‌شود و درحال حاضر این طرح از ۵۰درصد تخفیف برخوردار است. در این طرح بیمه‌گزار تا مبلغ۴میلیون تومان می‌تواند وام دریافت کند و آن را برای خرید بیمه آتش‌سوزی مسکونی، اتومبیل، حوادث و …استفاده کند.

علیزاده همچنین درباره طرح ماده ۱۴قانون تملک آپارتمان توضیح داد: طبق این ماده مدیر یا مدیران آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها مکلفند تمام بنا را به عنوان یک واحد در مقابل آتش‌سوزی بیمه کنند.

در صورت اقدام نکردن و بروز آتش‌سوزی، مدیر یا مدیران مسئول جبران خسارت وارده هستند.

علیزاده، اضافه کرد: در این طرح مدیر ساختمان می‌تواند سایر خطرات بیمه‌نامه آتش‌سوزی مسکونی از جمله سیل، زلزله، ترکیدگی لوله آب و …را هم انتخاب کند و همچنین اسباب و اثاثیه تمام واحدهای ساختمان را نیز تحت پوشش قرار دهد.

این بیمه‌نامه مسئولیت مدیر ساختمان در قبال اشخاص ثالث و نیز مسئولیت مالی در قبال همسایگان ناشی از آتش‌سوزی و ترکیدگی لوله آب را تا مبلغ ۲۰۰میلیون تومان پوشش می‌دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا