کد خبر: 10070048463
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

طرح رفاه دانا، حامی بازنشستگان و پشتیبان فعالیت‌های تولیدی

بیمه دانا در راستای رسالت خود در حوزه فعالیت بیمه‌گری، با ارائه خدمات متمایز بیمه‌ای، پس از اجرای طرح موفق مهردانا، مدتی است که طرح رفاه دانا را به مرحله اجرا درآورده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، یکی از گام‌های بلند بیمه دانا طی دو سال گذشته، طرح مهردانا است که برای اولین بار درکشور بر اساس پیوند بیمه و بانکداری اسلامی و با هدف توسعه ضریب نفوذ بیمه و حمایت از اقشار مختلف جامعه طراحی و اجرا شده است.

اینک در گام دوم این تحول همکارانه بیمه و بانک، طرح رفاه دانا که محصول مشترک بیمه دانا و بانک رفاه است، در سراسر کشور در حال اجرا است و هدف عمده آن ارائه خدمات بیمه‌ای به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی درقالب تامین مالی از طریق تسهیلات برای خرید پوشش‌های بیمه‌ای است.

ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در این باره می‌گوید: بر اساس این طرح، دارندگان خودروهای سبک برای خرید بیمه‌نامه شخص ثالث، بدنه خودرو و آتش‌سوزی منازل مسکونی خود تا سقف معینی می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رفاه با اقساط ۱۲ماهه، بدون ضامن، وام دریافت کرده و اقساط آن را به صورت کسر از حقوق بازپرداخت کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا