کد خبر: 29020027803
جهاندولتسیاست

عراقچی: چند موضوع کلیدی در مذاکرات باقی مانده که نیاز به تصمیم‌گیری در پایتخت‌ها دارد

معاون وزیر امور خارجه ایران درباره مذاکرات وین با اشاره به اینکه «پیشرفت‌های خوبی» صورت گرفته است، اظهار داشت: چند موضوع کلیدی در مذاکرات باقی مانده که نیاز به تصمیم‌گیری در پایتخت‌ها دارد.

به گزارش تسنیم، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیت مذاکره کننده ایران در وین در وین به خبرنگار صدا و سیما گفت: این نشستی که در پایان بیش از دو هفته مذاکرات خواهیم داشت و یک جمع بندی صورت خواهد گرفت.

مجددا هیات‌ها برای مشورت به پایتخت ها مراجعه خواهند کرد.

وی افزود: در طول دو هفته گذشته که دور چهار مذاکرات بود به نظرم پیشرفت های خوبی حاصل شده و چندتا موضوعات کلیدی مانده که نیاز به مشورت بیشتر و تصمیم گیری در پایتخت ها دارد که امیدوار هستیم در چند روز آینده صورت بگیرد تا در دور بعدی مذاکرات بتوانیم درباره آنها به جمع بندی برسیم.

عراقچی تصریح کرد: در بقیه موارد توافق وجود دارد، روی متن ها نگارش خوبی صورت گرفته است لذا الان موقع آن است که رجوع مجددی به پایتخت ها داشته باشیم و آخرین مشورت ها صورت بگیرد و بعد ما مذاکرات را ادامه می دهیم.

نشست کمیسیون مشترک برجام بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه ‌های امورخارجه‌ ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گرند هتل وین برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا