کد خبر: 13050040614
اقتصادبورس

عرضه سیمان روز شنبه در بورس کالا

بورس کالا اعلام کرد که تا کنون عرضه ۶۱۶ هزار تن سیمان در بورس کالا در روز شنبه ۱۶ مرداد قطعی شده و احتمال افزایش این حجم نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بورس کالا، شنبه هفته آینده، شاهد عرضه گسترده شرکت‌های سیمانی در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا خواهیم بود به طوری که تاکنون ۲۲ شرکت سیمان برای عرضه‌های شنبه اعلام آمادگی کرده‌اند.

 در حال حاضر عرضه ۶۱۶ هزار و ۵۰۰ تن تأیید شده و به نظر می‌رسد به این حجم افزوده خواهد شد.

گفتنی است، از نخستین عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ ۹ خرداد ماه بر می‌گردد در مجموع ۳ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۴۳۰ تن سیمان از سوی ۳۷ شرکت سیمانی عرضه شد که پس از ثبت تقاضای ۳ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۵۰ تنی ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۴۵۰ تن آن مورد معامله قرار گرفت.

همچنین پس از عرضه بالغ بر ۷۳۰ هزار تنی سیمان در هفته گذشته، بازار با آرامش نسبی مواجه شده و قیمت‌ها در بازار نیز در سراشیبی قرار گرفت.

شایان ذکر است با پذیرش‌های این هفته کمیته عرضه بورس کالا، شمار شرکت‌های سیمانی پذیرفته شده به عدد ۵۴ شرکت رسیده و این گویای عرضه‌های وسیع‌تر سیمانی در روزها و هفته‌های آینده است.

خاطرنشان می‌شود پیش از این روزهای چهارشنبه زمان عرضه سیمان در بورس کالا بود که امروز این کالا در بازار سرمایه عرضه نخواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا