کد خبر: 15090059636
دسته‌بندی نشده

عزم چادرملو برای اشتغال ۲۰ هزار نفر، با اجرای طرح های توسعه جدید

مهندس حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو درگردهمایی مدیران صنایع استان یزد، با اعلام اینکه چادرملو برای اشتغال مستقیم ۲۰هزار نفر و غیر مستقیم و ۱۰۰ هزار نفر با اجرای طرح توسعه خود برنامه ریزی کرده است گفت : صنعت فولاد کشور با اجرای طرح توسعه این شرکت سطحی دیگر از توسعه را تجربه خواهد کرد.


جهانی، ضمن اشاره به نگاه توسعه گرای مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و حمایت های بی دریغ ایشان از اجرای طرح های توسعه پایدار به ویژه در امر تامین آب و برق افزود: طی ۲ سال اخیر واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو موفق به ثبت رکورد های بی نظیر در تولید و فروش شده اند و این موفقیت ها در شرایطی کسب شده است که کشور درگیر مبارزه با بیماری کووید ۱۹ و مشکلات ناشی از کمبود حامل های انرژی، آب و برق بوده است .

مهندس جهانی در ادامه افزود: مدیریت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای دستور مقام معظم رهبری برای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی، با حمایت اعضای هیات مدیره و سهامداران حقیقی و حقوقی تمهید اتی اندیشیده اند که انشالله در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن این تلاشها با اجرای دهها طرح صنعتی خواهیم بود .

وی گفت : با اجرایی طرح توسعه این شرکت، در مجموع ۱۷میلیون و سیصد هزار تن به محصولات اصلی و ۳۵۰ هزار تن محصولات فرعی به مجموع تولیدات چادرملو افزود خواهد شد .

جهانی میزان سرمایه گزاری پیش بینی شده این طرح ها را بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو عنوان کرد و گفت: انتظار می رود با اجرای این پروژه ها چهره استان یزد دگرگون شود .

گفتنی است در این گردهمایی ، استاندار، معاونان و جمعی از مدیران اجرایی استان یزد نیز حضور داشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا