کد خبر: 270203160158
روزنامه

عصر اقتصاد قدردان روابط عمومی ها است

مسعود شریعت زاده

مسعود شریعت زاده

رابطه رسانه ها با روابط عمومی ها پیوندی ناگسستنی است و در این باره مقالات علمی و عمایانه زیادی نگاشته شده و اکنون نیک می دانیم که از ماموریت های مهم روابط عمومی ها انتقال پیام ها به فراخور ماموریت سازمان ها است و رسانه ها با تنوع بخشی خود در فضای مجازی و مکتوب در تلاشند تابه عنوان بازویی موثر در کنار آنها نقش ایفا کنند.

به عبارت بهتر تجربه نگارنده در هر دو پست فعالیت رسانه ای و تلمذ در نزد اساتید به نام روابط عمومی چون دکتر ناصر بزرگمهر نیک می داند که روابط‌عمومی‌ها بدون ارتباط مناسب و مؤثر با رسانه‌های جمعی نمی‌توانند در تحقق اهداف خود موفق شوند و در این مسیر میان رسانه عصر اقتصاد و بسیاری از روابط عمومی های دستگاه ها، نهادها و بنگاه های اقتصادی رابطه ای دو سویه و موثر برقرار شده است.

رابطه ای که معمولا از روابط عمومی ها ی دلسوز شروع شده و تلاش کردند تا با تعامل، سعه صدر و خردمنانه با رسانه همراه شوند و یا در مقابل مطالب انتقادی پاسخی منطقی و به فراخور مخاطبان گرامی تهیه کنند.

لذا این رسانه تصمیم گرفت تا در هفته روابط عمومی و ارتباطات ویژه نامه ای که اکنون پیش روی شما است را منتشر کند که در ان در عین آسیب شناسی وضعیت این روزهای روابط عمومی ها و نگاهی به آینده روشن مجموعه مشاغل مرتبط با روابط عمومی ها، آن را تقدیم به همه همراهان این روزنامه در جای جای پست های روابط عمومی های سراسر کشور کند.

امید است که این ویژنامه به عنوان هدیه، گرامی داشت، عرض تبریک و پاسداشتی در قبال تلاش های تک تک پرسنل شاغل در این جایگاه سازمانی در روزهای سخت کشور تلقی کنند.

همچنین تمامی کارکنان روزنامه عصر اقتصاد نیز نیک می دانند که تعامل و توسعه روابط دو سویه با روابط عمومی دستگاه های مختلف است که ادامه کار و حتی حیات رسانه را تضمین می کند و از این بابت قدردان هستند.

هفته روابط عمومی و ارتباطات مبارک باد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا