کد خبر: 2907995009
بانک و بیمهروزنامه

عملکرد بیمه معلم در حوزه خدمات الکترونیک در دروان کرونا

به گفته مدیرعامل بیمه معلم، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌های ارتباطی، مهمترین استراتژی بیمه معلم در سال جاری، تمرکز بر ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری با تکیه بر فناوری اطلاعات است.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، محمدابراهیم تحسیری با اشاره به دستاوردهای بیمه معلم در حوزه خدمات الکترونیک گفت: برای اولین بار شرکت بیمه معلم موفق به راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی بیمه‌نامه گردید پس از آن ارائه خدمات خسارت در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر کلیه زیان‌دیدگان مشترکین اداره گاز، به صورت آنلاین اقدام به اعلام خسارت و تشکیل پرونده می‌نمایند. به گفته او این رویکرد در سال آتی نیز ادامه خواهد یافت و هدف بیمه معلم افزایش سبد محصولات بیمه الکترونیک در حوزه فروش و خسارت در بستر وب است که اکنون زیر ساخت آن در حال ایجاد است.

مدیرعامل بیمه معلم با بیان اینکه هدف‌گذاری‌های این شرکت در نیمه‌نخست سال محقق شده است، گفت: با مرور عملکرد بیمه معلم در ۶ماهه اول سال مشخص می‌شود که پیش‌بینی‌های شرکت در خصوص تولید پرتفوی محقق شده ‌است و رشد قابل‌توجه و مطلوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است آن هم در شرایطی که با چالش ویروس کرونا و همچنین شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم‌ها روبرو هستیم این امر بیانگر موفقیت شرکت بیمه معلم در دستیابی به اهداف سازمانی است.

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا