کد خبر: 06100062664
بورس

عملکرد ماهانه ۵ شرکت بورسی منتشر شد/خبری خوب برای سهامداران تاپیکو

امروز چندین شرکت بورسی گزارشات یک ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۰ خود را منتشر کردند. در ادامه گزارش یک‌ماهه خودرو، شپدیس، تاپیکو، تیپیکو و غصینو آمده است.

 به گزارش تجارت‌نیوز، امروز چندین شرکت بورسی گزارشات یک ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۰ خود را منتشر کردند. در ادامه گزارش یک‌ماهه خودرو، شپدیس، تاپیکو، تیپیکو و غصینو آمده است.

درآمد ماهیانه شرکت ایران‌خودرو با نماد خودرو در آذر ماه امسال ۵۹۴۱ میلیارد تومان بوده که نسبت به آبان ماه کاهش ۱۵ درصدی داشته است.

مقایسه فروش شرکت در آذر ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۱۰ درصد کاهش یافته است.

درآمد آذر ماه ایران‌خودرو ۲۰ درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۱۴۰۰ بوده است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ ۴۴ هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۹ رشد ۶۳ درصدی داشته است.

شرکت پتروشیمی پردیس با نماد شپدیس نیز طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ معادل ۴ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۵۸ درصد افزایش داشته است.

شپدیس با سرمایه ثبت شده ۶۰۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد سه ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ مبلغ ۹۴۳۸ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۲ درصد رشد داشته است.

شرکت صنعتی مینو با نماد غصینو طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ معادل ۱۷۱ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است.

غصینو با سرمایه ثبت شده ۱۰۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۱۲۱۷ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با نماد تاپیکو طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از معاملات واگذاری سهام  ۷۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان سود کسب کرده است.

▪️ تاپیکو با سرمایه ثبت شده ۸۱۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد هفت ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده درآمدی حاصل نکرده است.

شرکت در انتهای آذر ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۱۱ هزار میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۰۹۷ درصدی به مبلغ ۱۳۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.

شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با نماد تیپیکو طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده است.

تیپیکو با سرمایه ثبت شده ۴۳۵ میلیارد تومان طی عملکرد هفت ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده درآمدی حاصل نکرده است.

شرکت در انتهای آذر ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۱۱۱۶ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۸۵۱ درصد به مبلغ ۲۱۷۷ میلیارد تومان رسیده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا