کد خبر: 100801106718
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

عملکرد ۶ ماهه بانک توسعه صادرات ایران

بانک توسعه صادرات ایران در تداوم خدمت‌رسانی به صادرکنندگان همانند گذشته برنامه‌ها وسیاست‌های مدونی به منظور تحقق شعار سال در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، مجموع تسهیلات اعطایی بانک توسعه صادرات ایران ۷۳.۱۱۳میلیارد ریال بوده که این تسهیلات به شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های کوچک و متوسط و دانش‌بنیان در صنوف و بخش‌های مختلف اقتصادی و صادراتی ارائه شده است.

تسهیلات اعطایی بانک به شرکت‌های تولیدی در پایان شهریور ماه سال جاری ۷۰.۴۴۱ میلیارد ریال بوده که ۹۶ درصد از کل تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص داده است.

همچنین شرکت‌های کوچک و متوسط توانستند به میزان۱۵.۲۹۹میلیارد ریال از تسهیلات بانک بهره‌مند شوند که ۲۱درصد از کل تسهیلات اعطایی به این شرکت‌ها در ۶ ماه اول سال تعلق گرفت.

همچنین رقم تسهیلات پرداخت شده به شرکت‌های یاد شده ۷.۰۷۶میلیارد ریال تا پایان شهریور سال جاری بوده است.

از مجموع کل تسهیلات اعطایی مبلغ ۶۳.۰۵۰میلیارد ریال از محل منابع بانک و۱۰.۰۶۳ میلیارد ریال نیز از محل منابع صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت شده است.

مانده تسهیلات بانک تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۷۳۳.۰۷۷ میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین مانده‌تسهیلات ریالی بانک ۱۲۲.۹۱۴میلیارد ریال بوده که بیانگر ۲۱درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا