کد خبر: 161202153567
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانی

عملیات اجرایی فاز دوم نهالستان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آغاز شد

همزمان با روز درختکاری، عملیات اجرایی فاز دوم نهالستان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با مساحت پنج هزار متر مربع آغاز شد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به مناسبت روز درختکاری، آئین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم نهالستان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مساحت ۵ هزار متر مربع با حضور رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و رئیس محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم نهالستان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به توجه ویژه صنعت پتروشیمی به محیط پیرامونی، اجرای الزامات زیست محیطی و کاشت نهال حرا توسط شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی در خورهای اطراف شهرستان بندرماهشهر را یکی از اقدامات ارزشمند انجام شده توسط این شرکت ها در سالیان پس از انقلاب اعلام کرد.

برزگر با بیان اینکه صنعت پتروشیمی صنعتی پیشگام در اقدامات زیست محیطی است، با بیان اینکه شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه برای کاشت نهال در کانون شماره ۶ ریزگردهای استان خوزستان در محدود بندرماهشهر به هندیجان هدف گذاری نموده اند، گفت: شرکت های پتروشیمی آماده هستند تا اقدامات موثری را برای مقابله با ریزگردها در کانون شماره ۶ ریزگردهای استان خوزستان حدفاصل بندرماهشهر تا هندیجان انجام دهند.

وی افزود: به اندازه فضای بهره برداری شده در منطقه ویژه، فضای سبز اختصاص داده شده است که شامل انوع درخت، گل و گیاهان سازگار با اقلیم منطقه است؛ خوشبختانه تولید و کاشت نهال حرا در دو سال اخیر نیز بسیار موفقیت آمیز بوده، تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت آب، کاهش آلاینده ها و جایگاه امنی برای تخم ریزی و تخم گذاری آبزیان و پرندگان محسوب می شود.

در پایان این آئین میهمانان، مدیران و کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در فاز۲ نهالستان این سازمان درخت کاشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا