کد خبر: 020303160485
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدن

غرفه آریاساسول در نمایشگاه پلاست‌پل لهستان منتخب شد

مدیران روابط عمومی، بازاریابی و حسابداری شرکت پلیمر آریاساسول در رویداد غرفه‌های برتر نمایشگاه پلاست‌پل لهستان تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول در دومین روز از نمایشگاه صنعت پلاستیک و پتروشیمی لهستان پلاست‌پل که در شهر کیلتس لهستان در حال برگزاری است، غرفه شرکت پلیمر آریاساسول در کنار دیگر شرکت‌ها از جمله شرکت جم از سوی کمیته داوری این رویداد در زمینه «طراحی برتر غرفه» منتخب شد.

سامان قدوسی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پلیمر آریاساسول که برای لوح یادبود روی سن رفت خطاب به حضار با اشاره به اندوه از دست رفتن رئیس جمهور شهید، سیدابراهیم رئیسی تصریح کرد: در این روزهای سخت و اندوه از دست دادن رئیس‌جمهور در یک حادثه تراژیک، صنعتگران برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند و با قلبی آکنده از اندوه به تلاش خود ادامه می‌دهیم و از شما دعوت می‌کنیم برای گرامی‌داشت یاد رئیس‌جمهور فقید در غرفه آریاساسول حاضر شوید و در دفتر یاد بود برای ما یادداشتی بنویسید.

نمایشگاه پلاست‌پل لهستان از ۲۱ تا ۲۴ ماه می میلادی (یکم تا چهارم خرداد ۱۴۰۳) در شهر کیلتس برقرار است و مشارکت‌کنندگان از کشورهای مختلف در این رویداد گرد هم آمدند.

شرکت پلیمر آریاساسول با هدف ارتباط مستقیم با مشتریان به‌ویژه خریداران محصولات پلیمری بازار اروپا و آشنایی با آخرین فناوری‌های صنعت پتروشیمی در کشورهای پیشگام و تبادل نظر با کارشناسان این حوزه در این رویداد حاضر شده است.

بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه آریاساسول در سالن B به آدرس B66 بازدید کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا