کد خبر: 290102125764
اخبار شرکت ها

فراخوان مشارکت اعضای انجمن در پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۲

وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر دارد در راستای تقویت توان صادراتی کشور و کسب درآمدهای ارزی و افزایش سهم بازار کشورهای هدف برای فعالان صنایع کلیدی منجمله صنعت پیشران لوازم خانگی، پنجمین رویداد بزرگ صادراتی کشور را در قالب نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۱۴۰۲) با مجوز از سازمان توسعه و تجارت برگزار کند.

گفتنی است که افتتاح این رویداد از سوی مقام محترم ریاست جمهور و دیگر مقامات عالی رتبۀ کشور برگزار می‌ شود و بیش از ۷۰ هیأت تجاری خارجی در تاریخ ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت سال جاری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گزارش آهام ایران، این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی تهران (سئول) در گروه‌های کالایی: صنعت ساختمان لوازم خانگی، فرش، دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی ،معادن پتروشیمی، تجهیزات آزمایشگاهی و… (بروشور پیوست) برگزار می شود.

متراژ اختصاص یافته برای غرفه ها اکسپو ۱۴۰۲

در نظر بگیرید که حداقل متراژ غرفه‌ های بدون تجهیزات نمایشگاهی (خودساز) ۳۶ متر مربع و غرفه‌ های با تجهیزات نمایشگاهی ۲۴ متر مربع و زمان ثبت نام حداکتر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ و سالن اختصاص یافته به گروه کالایی لوازم خانگی، سالن ۴۴/۱، ۴۴/۲ (خلیج فارس) در نظر گرفته شده است.

فرم ثبت نام نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۲

اعضای محترم انجمن و علاقمند به مشارکت در این رویداد بزرگ ملی و بین المللی می‌ توانند با تکمیل فرم پیوستی ثبت نام و ارسال آن به پست الکترونیکی Hamex@ahamiran.com در این نمایشگاه مشارکت و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۱۲۱۲۷ داخلی های ۱۱۳ و ۱۱۴ تماس حاصل نمایند.

دریافت فرم ثبت نام نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۲

  • به دلیل محدودیت زمان و مکان اولویت با متقاضیانی است که نسبت به ثبت نام در تاریخ یاد شده اقدام می نمایند شایان ذکر است برای مشارکت کنندگان عضو انجمن در این رویداد بزرگ تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا