کد خبر: 25030032551
اخبار شرکت ها

فرمانده بسیج وزارت تعاون: روحیه انقلابی مدیرعامل شستا نتایج بزرگی برای بسیج شستا به دست آورده است

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شستا با حضور محمد رضوانیفر مدیرعامل شستا برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور محمد رضوانی مدیرعامل شستا، احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

محمد رضوانی فر در این جلسه با اشاره به برگزاری هیات اندیشه ورز در بسیج شستا گفت: ایده و طرح های مطرح شده در جمع نخبگانی هیات های اندیشه ورز در تصمیم گیری ها مثمر ثمر بوده و می توان نتایج آن را به صورت عدد و رقم نشان داد.

وی افزود: حضور پررنگ بسیج شستا در عمل به مسئولیت های اجتماعی برکات بسیاری داشته است. ایفای نقش در سیل سیستان و بلوچستان و حضور در کنار مردم زلزله زده منطقه سی سخت تنها گوشه ای از اقدامات بسیج شستا در سال های اخیر است.

غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با اشاره به فعالیت های مثبت و اثر بخش بسیج شستا در سال های اخیر گفت:

روحیه انقلابی و مردمی مدیرعامل شستا باعث شده که امروز نتایج چشم گیر و بزرگی در بزرگ ترین هلدینگ اقتصادی کشور بدست آید.

وی افزود: با ظرفیت های سطوح مدیریتی شرکت سرمایه گذاری شستا می توان در خدمت رسانی به کشور گام های بلندی برداشت. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرکت های تابعه شستا از جمله برنامه های آتی بسیج خواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات حیدر محمدی فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شستا تقدیر و حامد عطاری به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شستا معرفی شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا