کد خبر: 190601100624
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیجهان

فروش سهام توسط مایکرواستراتژی برای خرید بیت کوین

خرید بیت کوین در بازار نزولی برای مایکرواستراتژی ضروری است زیرا ذخیره نزدیک به ۱۲۹۶۹۹ بیت کوین این شرکت در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است.

مایکرواستراتژی، بزرگترین خریدار نهادی بیت کوین (BTC)، برای فروش سهام عادی کلاس A خود به ارزش ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار، قراردادی امضا کرد، این موضوع در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) فاش شد.

اقتصاد آنلاین؛ مایکرواستراتژی که توسط مایکل سیلور، طرفدار همیشگی بیت کوین تأسیس شد، در طی چندین سال تقریباً ۱۲۹۶۹۹ بیت کوین را با قیمت کل خرید ۳.۹۷۷ میلیارد دلار جمع آوری کرد.

علیرغم وجود ابهامات و ریسک زیاد در بازار، شرکت مایکرواستراتژی همچنان به دنبال هدف خود برای به دست آوردن بیت کوین بیشتر از طریق فروش سهام شرکت است.

در پرونده مربوط به مایکرواستراتژی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمده است:

“ما قصد داریم از درآمد خالص حاصل از فروش هر سهام معمولی کلاس A که تحت این دفترچه ارائه می‌شود برای اهداف کلی شرکت، از جمله خرید بیت کوین، استفاده کنیم.”

خرید بیت کوین در بازار نزولی برای مایکرواستراتژی ضروری است زیرا ذخیره نزدیک به ۱۲۹۶۹۹ بیت کوین این شرکت در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است.

ارز دیجیتال

قطعه ای از پرونده مربوط به مایکرواستراتژی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)

به طور تصادفی، در روز انتشار اطلاعات این پرونده، داده های قیمتی نشان می دهند که قیمت بیت کوین به دلار با افزایش ۱۱ درصدی به سطح ۲۱۵۰۰ دلار رسیده است.

پلیس آمریکا به دنبال هکرها

FBI به همراه دو آژانس فدرال دیگر، CISA و MS-ISAC از شهروندان آمریکایی خواستند اطلاعاتی را گزارش کنند که به ردیابی محل اختفای هکرها کمک می کند.

FBI از شهروندان خواسته است تا اطلاعات مختلفی را گزارش دهند که به آنها کمک می کند مهاجمان باج افزار را ردیابی کنند که شامل اطلاعات کیف پول بیت کوین، یادداشت های باج و آدرس IP می شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا